Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Evamarie schreef:Inmiddels is mij merrie weer terug. Ze bleek een soort rainrot te hebben wat met antiobioticazalf op te lossen was.![]()
Sinds twee weken staat ze weer vrolijk bij mijn (nog niet verkochte shet)
oji schreef:Evamarie schreef:Inmiddels is mij merrie weer terug. Ze bleek een soort rainrot te hebben wat met antiobioticazalf op te lossen was.![]()
Sinds twee weken staat ze weer vrolijk bij mijn (nog niet verkochte shet)
And the soap continues.....
Deze bokker heeft volgens mij een hele dikke duim waar ze heel hard verhalen uit zuigt. Vroeger deed ze dat daar waar het hoort en mensen dat leuk vinden, in [Uit de Kunst] de verhalen sectie...Kennelijk is dat gaan vervelen en verveelt ze nu ons met nonsens (en soms zelfs pure laster) in topics waar mensen gewoon graag serieus over zaken discussiëren en van elkaar leren.
Clairetje81 schreef:Ik ben het dus ook ff kwijt in deze! Paard was weer weg of verkocht en nu weer terug?
Lieser schreef:Clairetje81 schreef:Ik ben het dus ook ff kwijt in deze! Paard was weer weg of verkocht en nu weer terug?
Paard was gekocht door Evamarie, kreeg wat kale plekken bij de manen, is teruggebracht naar de verkoper met het bericht dat eczeem de koop ontbindt. Bij de verkoper bleek het helemaal geen eczeem te zijn, dus is het paard weer bij Evamarie.
Als ik de verkoper was geweest, zou het paard niet terug naar Evamarie zijn gegaan. Maar misschien weigerde de verkoper om de aankoopsom terug te storten (eczeem is namelijk alleen reden voor ontbinden van de koop bij sportpaarden, niet bij recreatiepaarden), en is toen het verhaal van de second opinion van een andere DA verzonnen om het paard terug te nemen ...
We zullen het nooit weten ...
upendo schreef:Houd er rekening mee dat zo'n dier op zijn uiteindelijke plek heel anders kan zijn dan hij nu is. Als hij net een maand in Nederland is.. En nu alweer verkocht wordt.
Myka schreef:upendo schreef:Houd er rekening mee dat zo'n dier op zijn uiteindelijke plek heel anders kan zijn dan hij nu is. Als hij net een maand in Nederland is.. En nu alweer verkocht wordt.
Ja, daar zit ik ook inderdaad over na te denken. Hij is nu een maand hier en een maand onder het zadel, mak lammetje.. Overdonderd of karakter.. Dat is natuurlijk lastig te zien nu
ikke schreef:Myka schreef:Ja, daar zit ik ook inderdaad over na te denken. Hij is nu een maand hier en een maand onder het zadel, mak lammetje.. Overdonderd of karakter.. Dat is natuurlijk lastig te zien nu
En dus laat je 'm beter staan, tenzij je negatief advies no4 op je konto bij wil schrijven.
StalNollie schreef:Even goed chip en paspoort laten controleren ook via Facebook komen deze op paspoort fraude heeeel veeel terug.
Importeren niet zo moelijk je maakt foto's van het paspoort stuurt deze naar het aes. Die sturen met post een sticker en een rekening van 36 euro en klaar.
Aes heb je binnen 1 a 2 dagen alles al binnen, die zijn super vlug en fijn wat betreft contact