Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

eind deze week weet ik zeker of we Joy nog voor nieuwjaar kunnen weg halen.

Ik zadel blijkbaar echt heel snel.
Dat is me al door verschillende mensen onafhankelijk van elkaar gezegd.
Als het niet zo schattig was zou ik er wat van zeggen maar goed, martingaal grijpt toch alleen in als ze echt aan het kl*ten is. 
(Rêve komt heel bruut en als heel veel paard over terwijl ze op zich best braaf is onder het zadel.) Maar nu ze wat heter is en meer uit zichzelf loopt komen haar gangen veel meer tot uiting.
Ik zit nog een beetje te bekomen met een koffie. Rêve is heel fijn maar het kost me nog veel focus met haar omdat haar voorkeurscontact echt heel licht is en het allemaal heel nauw komt. 
Ik zei al "Chris niet schrikken want er zit een bok in." 
Zolang ze in balans loopt iig. Maar daar kan je dus echt gewoon "in" gaan zitten en je mee laten nemen.
Hij herinnerd zich mijn antwoord op "heb je al eens een wissel gereden met 'm" (Sam) nog.

Zo ziet ze er blijkbaar ook uit, als een type dat daar ook haar hand niet voor om zou draaien. Ik weet bij nader inzien eigenlijk niet of dat nu een compliment is of niet. 

petraaken schreef:Heerlijke filmpjes en weer een lach op mijn gezicht bij het lezen van je verhaal.

pien_2010 schreef:"Ik had beter een koets gekocht voor haar" (dat is dus de haflinger)![]()
![]()
Fijne les en work in progress!
Toen zei ik toen ik voorbij kwam "stop met dat paard een haflinger te noemen!" 
petraaken schreef:Rève een haflinger.![]()
ik zucht ook als ze me weer eens verwarren voor iets met een tintje (Spaans, Italiaans, Turks en de Egyptische buren dachten dan weer Egyptisch.
) ook al is dat geen belediging. 
volgende dinsdag heeft mijn man weer vrij dus dan mag Rêve nog eens.

Niet omdat N het slecht doet want Joy ziet heel goed uit maar omdat ik een overbezorgde moederkloek ben.