Prrrr, daar ben ik ook erg benieuwd naar . Maar wat een ook uit komt, voor ons blijft ze de mooiste .
Loez, zeker jammer, gelukkig is er voor elk probleem een oplossing .
Vandaag heb ik mevrouw haar manen en staart gewassen, en haar manen daarna maar gefohnd . Ze staat nu creatief ingepakt zodat ik geen vlechten in haar manen hoefde te doen maar ze de boel ook niet op kan eten .
Creatief inpakken .
senna21
Geplaatst: 03-10-22 22:04
Succes morgen. Het zou mij verbazen als dat niet zou lukken.
anca
Geplaatst: 04-10-22 21:31
Hoe is het gegaan ?
Creatief ingepakt hoor. Hopelijk heeft het geholpen
Wat loopt daar voor minimens naast dan. Lijkt echt een dwerg naast poow haha.
Calice
Geplaatst door de TopicStarter: 07-10-22 09:10
Bedankt . Ik ben erg trots hoe ze dat allemaal maar even deed dinsdag .
Koekeroekus, haha het is een mannelijke fokker. Maar niet zo'n hele lange inderdaad. Wel een hele aardige .
Dinsdag hebben we Poow en haar grote vriendin meteen na de keuring naar hun nieuwe plekje gebracht. En ze doen het heel erg goed samen . Woensdag even een dagje rust gegeven en gisteravond even gelongeerd. Ze had meer dan genoeg energie haha.
We zijn lekker een paar dagen weg geweest en afgelopen woensdag op de terugweg even langs Poow gereden. Na gemest en gevoerd te hebben ging Tim nog even kort op Poow. Voor het eerst in deze bak dus in draf hadden we er maar even een lijntje aan gedaan .
Aangezien ze toch wel heel erg veel last had van haar vacht, heb ik haar gisteravond geschoren. En ineens was haar buikje een stuk kleiner .
Dankjulliewel , ook bedankt voor je compliment loez .
Happy Halloween .
Gisteren weer een heerlijke middag bij Poow gehad . Hebben een lekkere buitenrit gemaakt en ze mocht nog even los in de bak. Toen vond ze het toch nog wel tijd even wat overtollige energie er uit te gooien