Ze was zo druk met de portet foto's dus ze vond het niet erg om even uit te rennen hahaNog een paar

Nynke leen fotografie

Fronika fotografie

Xdaniquee

Maaike
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ze was zo druk met de portet foto's dus ze vond het niet erg om even uit te rennen haha

Vandaag en morgen gaan we weer rijden

. En Lina gedekt lees ik, inmiddels een mini-lina onderweg misschien, wat leuk!!
. En een leuke buitenrit door het water zonder door het water te gaan
Oh en ik zie een verjaardagsfoto. Nog van harte gefeliciteerd met je 20ste verjaardag (jonge bloem, geniet ervan! haha )
. Wel zuinig op jezelf zijn hoor. Wel fijn dat het goed ging en verstandig om de training aan te passen aan de omstandigheden (onrustige omgeving, gespannen paard). Beter zo dan brokken en een negatieve ervaring denk ik zo. En Krisje weg, spannend!! Ben benieuwd hoe dat er straks uitziet onder het zadel.
. Je hebt echt een knettergave bok, die gaat ver komen
. Een nieuw zadel? Wat was er mis met je zadel dan, dat heb ik denk ik even gemist!
. Papa is echt supersexy hoor, pfiet fieuww!!

Omdat het perongeluk best goed ging de andere kant ook een stukje gedaan.

paar keer doen alsof ze netjes doorloopt en op het laatst heel snel draaien naar de uitgang
Moetn dan zelf eigenlijk net wat sneller reageren zodat ik haar voor kan zijn. Toen ze 1x braaf, normaal er langs ging ook niet meer verder uitgedaagd. 

.
Hier ook een Rottie! En een Spaanse Rottie kruising.
Mooie foto van de hengst!
.
. Fijn dat ze daar ook de tijd voor nemen en er niet maar zo snel mogelijk op willen zitten. Wist ik wel al, maar toch fijn als het ook echt zo gebeurt.

Hoezo verwacht je nu al dat je paard zoveel stress krijgt aan zadelpassen? Zoals ik lees heb je al super geoefend met dekjes etc. Ik zou zelf niet te bang/voorzichtig worden
Wereldhonden.
Lekker even paar daagjes vrij en de eerste babybokjes haha. Hoort er bij hoor! Wel super knap dat de partytent niet eng is.
Wel een vervelend iets 
haha nee. Stuiterbal. Was erg gezellig!
Dankje voor je felicitatie! Ja klopt hoor dat zilver nog veel moet leren. Daarom neem ik les haha zodat we samen (ik en instructeur) zilver kunnen uitleggen wat ze moet doen. Natuurlijk is het niet na een week goed. We nemen de tijd en ik hoop dat ze het snel snapt
Zilver doet het zeker super! Dankje! Ja ze durfde eerst niet. Maar 2 paarden stonden al in het water en een fotograaf nam haar aan het hoofd even mee. Toen was het klaar 

. Ik twijfelde even of ik eerst een rondje moest longeren of niet omdat ze achterin de bak wat kijkerig was, maar toch besloten om het zo te proberen. Mijn bijrijdster was erbij en zij bleef achterin de bak een beetje in de buurt lopen zodat Veronia zich wat vertrouwder voelde. Dat ging er goed en na een aantal rondjes konden we het alleen af. Ze deed het weer erg braaf allemaal!