Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tamary schreef:Op yt is het kanaal van barryhook2 die aardig wat aan gebruiksmenpaarden opleid incl. eerlijke analyse van of het paard er geschikt voor is. https://www.youtube.com/user/barryhook2
Staan ook aardig wat filmpjes op over opleidingstraject incl. heel veel schriktraining wat ze doen.
Komt bij dat de menner zelf een heel belangrijke factor is, wat de trainer er mee kan zegt lang niet alles over wat de eigenaar vervolgens thuis nog steeds kan.
Monique1963 schreef:Klopt tamary dat was ook de reden dat ik zelf meegegaan ben die maand dat Callas in training stond in Montpellier bij Bruno. Het lijkt mij ook dat de eigenaar het zelf moet kunnen doen met het paard. En mentraining heb ik toen idd ook overwogen omdat ik ook aannam dat er automatisch een schriktraining bij zou zitten. Wie weet wat de toekomst brengt. Voorlopig is het hier weer mooi weer, alle neuzen staan de goede kant op en ik ga door met wat ik doe. Vriendlief heeft beloofd weer eens te filmen als het zonnetje goed door komt.
Peetstap schreef:Pien: ik doelde meer om het weer op te gaan pakken.....
Jullie omgeving leent zich er perfect voor![]()
Of raakt je meissie in paniek zonder haar stoere vent in de buurt ?