Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
beatje schreef:Zou een meer natuurlijke stalling niet wat voor je zijn Art?Ergens waar je paarden meer buiten kunnen staan en bewegen?Dan worden ze vanzelf denk ik ook wel rustiger ontwikkelen ze een betere bespiering.En past mischien meer bij je eigen visie van met paarden omgaan?
Art_Ificious schreef:beatje schreef:Zou een meer natuurlijke stalling niet wat voor je zijn Art?Ergens waar je paarden meer buiten kunnen staan en bewegen?Dan worden ze vanzelf denk ik ook wel rustiger ontwikkelen ze een betere bespiering.En past mischien meer bij je eigen visie van met paarden omgaan?
Die moet er ook wel zijn in een redelijke afstand. En helaas is dat er niet. Ja een maar is volzet.
Ik dacht een goede stal gevonden te hebben maar toen ik wat beter l'as stond er dat paarden maar max 1u per dag op de wei mogen. Best jammer want voor de rest was het een perfecte plaats.
Ghostattack schreef:Ik vind het ook niet zo gek dat je zadel niet meer past Art, als je goed bezig bent kan dat enorm snel gaan. Bij mijn pony hebben we eind september een zadel laten aanmeten en vorige week heb ik een nieuwe gekocht omdat hij te veel bespiering had gekregen. Zeker bij jonge pony's is het aan te raden om zeker om het half jaar te laten checken of wanneer je zelf denkt dat nodig is
Is er geen stalling iets verderop in de omgeving? Je was bezig met je rijbewijs toch? Ik ben inmiddels met mijn paard ook verhuisd naar een stalling 20km verderop! Ik rijd er 20 minuten over met de auto en het is het absoluut waard
Heleennn schreef:Ik vermoed dan slechts 1 uur buiten, anders zou dat wellicht een optie voor TS zijn en dat is het duidelijk niet.
Art_Ificious schreef:Babootje schreef:Tja dat is bij ons ook hoor. Extra huur voor weidegang.
Maar site vermeld dat er maar 5 weides zijn. Dus die optie is er vast al niet meer beschikbaar.