gister avond had ik onze 2e les na zijn blessure en daarvoor maar 3 lessen gehad. Ik zelf ben een bos ruiter en weet wel wat van dressuur maar laten we zeggen iets weten en doen zijn 2 verschillende dingen en al helemaal als je nog nooit een paard hebt gehad of gereden die ook echt op de juiste manier gaat lopen. Nu komt het
ik heb voor het eerst een volte op de juiste manier gereden, dus echt contact op de buiten teugel, binnen teugel los/ ontspannen en op mijn buiten been de volte op gaan
, dus totaal niet aan de teugels gevraagd of die de volte op wil maar echt met mijn buiten been
. voor sommige misschien vanzelf sprekend maar dit heb ik nog nooit zo op de juiste manier gevoeld. En het was niet op Goed geluk, daarna meerdere voltes gedaan. Dus helemaal happy. Ik kon tot vorige les nog niet eens fatsoenlijk over de hoefslag
en waarrempel hij deed het

. Bij module 1 had je filmpjes waar zeg maar de gewone mens rijd ipv romy, de gewone mens loopt tegen problemen aan en met de hulp van rien wordt dit opgelost, hier heb ik veel meer aan dan Romy waar alles perfect gaat