Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maisie schreef:( ik moet altijd wel lachen als je het over je vieze paarden hebt. Dan schaam ik me wel voor die van
mij die zijn zelfs op wedstrijd een stuk viezer
MariekeS_ schreef:Maisie schreef:( ik moet altijd wel lachen als je het over je vieze paarden hebt. Dan schaam ik me wel voor die van
mij die zijn zelfs op wedstrijd een stuk viezer
![]()
De mijne op wedstrijd dan niet, maar als Jill inderdaad zegt of laat zien hoe ontzettend vies Enzos is denk ik ook... Jeeeeetje... Je zou die van mij eens moeten zien
Josien_ schreef:Ik ben er ook zeer zeker heel erg nieuwsgierig naar geworden, maar het feit dat ik normaal nooit dekens gebruik en hij zo prijzig is heeft ervoor gezorgd dat ik hem nog niet heb.
Dit soort gesponsorde dingen of barter deals zie je in alle vlogkanalen terug, maar gelukkig ligt het er meestal niet te dik erbovenop. Al zou ik wel als tip geven om bij vlogs als bijvoorbeeld de laatste shopvlog misschien wat extra dingen te doen. Even opsparen tot je nog iets meer hebt gekregen/gekocht dan bijvoorbeeld ANKY spullen. Maar wellicht is dat mijn persoonlijke mening.
Beau_Myrthe schreef:Hier ook door Jill de recuptex in bezit. Voor een koopje van 110 euro kunnen scoren door een magazijnopruiming. Ben er erg tevreden over maar even snel een vraagje? Hoe hebben jullie dat gedaan qua opbouwen? Omdat ze adviseren hem eerst maar 2 uur op te leggen.
Harvey1 schreef:suikermeisje schreef:Mag de recuptex stof niet nat worden?
Hier nog niet gebeurd maar vroeg t me wel af.
Ik heb een nika deken erover.
Het is geen waterdichte deken nee, kan een regendeken bovenop in principe. Je kunt hem vastmaken aan bepaalde bucas dekens, maar die heb ik niet.
Eloya schreef:ik begrijp de letters ^^ denk als je jou vlogs kijkt je ze wel snapt.
blijf het super leuk vinden om jou te volgen. heb je jordy ook beetje gevolgd vandaag in boekelo via de livestream?
Jiill_ schreef:Ik laat 'm inderdaad ook de hele nacht op, in het begin wel even aan laten wennen!
De Recuptex is anders dan bijvoorbeeld BOT, omdat hier een roestvrijstaal koperdraad doorheen loopt (ik hoop dat ik alles goed zeg) en niet is behandeld met een bepaald iets. Wauw, lekker crytisch weer.
Hij kan opzich best goed tegen regen, soms stap ik wel eens aan de hand op wedstrijd met 'm op in de regen.
Ik train niet meer bij K, nu bij A en D. Bij D doe ik ook mijn KNHS budget. Zijn de letters duidelijk?
Ik denk dat jullie op de video niet goed kunnen zien hoe goor ze zijn dan..![]()
of ik ben gewoon een zeikerd...