[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Miefje

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 09:08

Dat setje vind ik echt prachtig :wow:

Butterfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 08:59

Jill, de beste relaties beginnen op 3 augustus :j alleen hier is het zo erg dat ik (ja, ik :D ) een dag later van mijn vriendje hoor: gisteren was het de derde van de maand...
Overigens vergeet ik de mijlpaalmaanden niet O:)

Jullie ook 3-8-'15? Da's de beste datum ever :+:

Je nieuwe setje vind ik echt zoooo mooi, zag hem op Instagram en nu wil ik ook een bruin paard met dat setje :D

Maisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:23

Hier ook de recuptex aangeschaft mede door Jill.

Was altijd al wel bucas fan dus daar heb ik wel meerdere dekens van.

Gelukkig rijd ik niet onder het zadel dus gaan de dekjes aan mij voorbij :o

Sommige dingen zijn wel echt duur. Maar ja als je op dat nivo rijd. Je hoeft het niet te kopen.

( ik moet altijd wel lachen als je het over je vieze paarden hebt. Dan schaam ik me wel voor die van
mij die zijn zelfs op wedstrijd een stuk viezer :Y)

Miefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:33

Butterfly schreef:
Je nieuwe setje vind ik echt zoooo mooi, zag hem op Instagram en nu wil ik ook een bruin paard met dat setje :D

Same <3

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:39

Maisie schreef:
( ik moet altijd wel lachen als je het over je vieze paarden hebt. Dan schaam ik me wel voor die van

_/-\o_ :')
De mijne op wedstrijd dan niet, maar als Jill inderdaad zegt of laat zien hoe ontzettend vies Enzos is denk ik ook... Jeeeeetje... Je zou die van mij eens moeten zien _O-

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:42

Wat leuk om weer een 'normale' dagvlog te zien! Vind de vlogs op wedstrijd en unboxing ed. Ook altijd echt leuk naar te kijken, maar voor de afwisseling is een gewone dag erg leuk!

Ik vroeg mij af, ik dacht dat je altijd trainde bij karin (heet ze karin? Geen idee :o? ) ben je nu overgestapt naar diederik of train je voor de afwisseling bij meerdere?

Ik rijd op een totaaal ander nivo maar mijn lijkt het steeds interessanter om bij verschillende trainers te trainen -:)

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 09:51

MariekeS_ schreef:
Maisie schreef:

_/-\o_ :')
De mijne op wedstrijd dan niet, maar als Jill inderdaad zegt of laat zien hoe ontzettend vies Enzos is denk ik ook... Jeeeeetje... Je zou die van mij eens moeten zien _O-

Hier hetzelfde. Ik heb een schimmel. :+
Poepvlek bonte schimmel. Nu is ze vosgeboren dus kom aardig weg met dr gele staart :=

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 11:34

Ik moet zeggen dat ik oprecht verschil merk door de recuptex, of het zit tussen mn oren. Als ik m een avond van te voren erop leg dan heb ik de volgende ochtend een werkwillig, los en soepel paard. Werkwillig is hij altijd wel, maar alles gaat net even wat fijner en met meer ontspanning.

Josien_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 13:59

Ik ben er ook zeer zeker heel erg nieuwsgierig naar geworden, maar het feit dat ik normaal nooit dekens gebruik en hij zo prijzig is heeft ervoor gezorgd dat ik hem nog niet heb.

Dit soort gesponsorde dingen of barter deals zie je in alle vlogkanalen terug, maar gelukkig ligt het er meestal niet te dik erbovenop. Al zou ik wel als tip geven om bij vlogs als bijvoorbeeld de laatste shopvlog misschien wat extra dingen te doen. Even opsparen tot je nog iets meer hebt gekregen/gekocht dan bijvoorbeeld ANKY spullen. Maar wellicht is dat mijn persoonlijke mening.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 14:34

Josien_ schreef:
Ik ben er ook zeer zeker heel erg nieuwsgierig naar geworden, maar het feit dat ik normaal nooit dekens gebruik en hij zo prijzig is heeft ervoor gezorgd dat ik hem nog niet heb.

Dit soort gesponsorde dingen of barter deals zie je in alle vlogkanalen terug, maar gelukkig ligt het er meestal niet te dik erbovenop. Al zou ik wel als tip geven om bij vlogs als bijvoorbeeld de laatste shopvlog misschien wat extra dingen te doen. Even opsparen tot je nog iets meer hebt gekregen/gekocht dan bijvoorbeeld ANKY spullen. Maar wellicht is dat mijn persoonlijke mening.

Ik heb 'm bij Agradi gekocht voor 138, nog steeds veel te duur (ik wilde hem ook retourneren maar mocht niet vanwege twee haren, blij dat ik hem verplicht gehouden heb!) maar het is beter dan 180!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 15:30

Ik heb m voor €140 aangeschaft. Erg duur met zo fijn!

Beau_Myrthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 15:48

Hier ook door Jill de recuptex in bezit. Voor een koopje van 110 euro kunnen scoren door een magazijnopruiming. Ben er erg tevreden over maar even snel een vraagje? Hoe hebben jullie dat gedaan qua opbouwen? Omdat ze adviseren hem eerst maar 2 uur op te leggen.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 19:49

Beau_Myrthe schreef:
Hier ook door Jill de recuptex in bezit. Voor een koopje van 110 euro kunnen scoren door een magazijnopruiming. Ben er erg tevreden over maar even snel een vraagje? Hoe hebben jullie dat gedaan qua opbouwen? Omdat ze adviseren hem eerst maar 2 uur op te leggen.

Ik heb hem inderdaad de eerste paar keer 2 uur opgedaan, toen een keer naar een wedstrijd en terug. Het viel me op dat als hij het al warm heeft hij dan wel lang vochtig blijft onder de deken, misschien was de temperatuur toen iets te hoog voor de recuptex. Toen heb ik, toen hij er op stal niet onder ging zweten, gewoon een keer een nachtje de deken opgelaten en dat was prima. Nu probeer ik hem zo veel mogelijk op te doen. De enige struggle die ik heb is: ik heb verder geen bucas deken en durf hem niet onder mijn pagony winterdekens te doen, of regendeken. Het liefst houd ik de deken nu de hele dag op namelijk, alleen ik weet niet wat er dan gaat gebeuren? Dikke plensbui erop en straks wordt de recuptex nat.. Wat zijn jullie ervaringen? Sorry Jill, zwaar offtopic maar er is nog weinig over te vinden online!

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 19:53

Mag de recuptex stof niet nat worden?
Hier nog niet gebeurd maar vroeg t me wel af.

Ik heb een nika deken erover.

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 19:58

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 20:05

suikermeisje schreef:

Het is geen waterdichte deken nee, kan een regendeken bovenop in principe. Je kunt hem vastmaken aan bepaalde bucas dekens, maar die heb ik niet.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 20:06

Harvey1 schreef:
suikermeisje schreef:

Het is geen waterdichte deken nee, kan een regendeken bovenop in principe. Je kunt hem vastmaken aan bepaalde bucas dekens, maar die heb ik niet.

Maar zonder vast te maken blijf ie gewoon goed liggen op Mn paard.

Maar bedoelde meer of het schadelijk is voor de deken als ie nat wordt?

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 20:08

Nee, want je mag 'm ook wassen! :-)

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-17 21:09

Hahaha jou vader is echt een held <3 xD

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-17 14:14

Ik laat 'm inderdaad ook de hele nacht op, in het begin wel even aan laten wennen!

De Recuptex is anders dan bijvoorbeeld BOT, omdat hier een roestvrijstaal koperdraad doorheen loopt (ik hoop dat ik alles goed zeg) en niet is behandeld met een bepaald iets. Wauw, lekker crytisch weer.

Hij kan opzich best goed tegen regen, soms stap ik wel eens aan de hand op wedstrijd met 'm op in de regen. :')

Ik train niet meer bij K, nu bij A en D. Bij D doe ik ook mijn KNHS budget. Zijn de letters duidelijk :') ?

Ik denk dat jullie op de video niet goed kunnen zien hoe goor ze zijn dan.. _O- :Y) of ik ben gewoon een zeikerd...

Eloya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:23

ik begrijp de letters ^^ denk als je jou vlogs kijkt je ze wel snapt.

blijf het super leuk vinden om jou te volgen. heb je jordy ook beetje gevolgd vandaag in boekelo via de livestream?

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:30

Ik snap de letters ook wel maar is er een reden waarom je niet de namen zelf gebruikt? Ze zijn allemaal al wel eens genoemd toch?

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-17 14:31

Eloya schreef:
ik begrijp de letters ^^ denk als je jou vlogs kijkt je ze wel snapt.

blijf het super leuk vinden om jou te volgen. heb je jordy ook beetje gevolgd vandaag in boekelo via de livestream?

Uiteraard! :D De topper! Echt heel knap om zoiets uberhaupt te overleven _O-

@Friendly, Nee waarom? Van mij hoeft het gewoon niet allemaal lang en breed uitgeschreven te worden op internet. Niet overal iets achter zoeken he ;)

Alnieno

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:36

Jiill_ schreef:
Ik laat 'm inderdaad ook de hele nacht op, in het begin wel even aan laten wennen!

De Recuptex is anders dan bijvoorbeeld BOT, omdat hier een roestvrijstaal koperdraad doorheen loopt (ik hoop dat ik alles goed zeg) en niet is behandeld met een bepaald iets. Wauw, lekker crytisch weer.

Hij kan opzich best goed tegen regen, soms stap ik wel eens aan de hand op wedstrijd met 'm op in de regen. :')

Ik train niet meer bij K, nu bij A en D. Bij D doe ik ook mijn KNHS budget. Zijn de letters duidelijk :') ?

Ik denk dat jullie op de video niet goed kunnen zien hoe goor ze zijn dan.. _O- :Y) of ik ben gewoon een zeikerd...

Tnx voor je antwoord! Ik heb zo'n dokerbruin vermoeden :')

Zit ook heerlijk livestream te kijken van boekelo, zooo knap van paarden en ruiters :o

Zelfs mijn wekker vanochtend gezet voor Jordy, die ik alleen kende via de vlogs van jill haha

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-10-17 14:42

Moet je jouw knhs budget ook perse besteden aan het paard waar je mee opgenomen bent? Ik doe even de aanname van niet, omdat je nu met Enzos getraind hebt.
Of doe ik de hele verkeerde aanname dat het uberhaupt niet allemaal met Macho hoeft? Gaat het om jou als talent en niet jullie als combi?

Leuk dat je trouwens weer wat actiever in het topic bent. Waar je de tijd vandaan haalt is me een raadsel, wat doe jij veel op een dag :)