Jou paard ziet er ook erg goed uit!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nsky86 schreef:heerlijk die luxe Danielle! Als je weer eens opruiming gaat houden kom ik bij je schoppen. Volgens mij staat Giv ook echt alles! Prada trouwens ook... Rood/roan is wat moeilijker te combineren maar m'n eskardon, eurostar en anky is de afgelopen maand meer dan verdubbeld hihi. hou er van....
pradadaan schreef:Nsky86 schreef:heerlijk die luxe Danielle! Als je weer eens opruiming gaat houden kom ik bij je schoppen. Volgens mij staat Giv ook echt alles! Prada trouwens ook... Rood/roan is wat moeilijker te combineren maar m'n eskardon, eurostar en anky is de afgelopen maand meer dan verdubbeld hihi. hou er van....
Haha ja ik vind het zo leuk. Al die kleurtjes en dingentjes. Giv heeft inderdaad een kleur waar heel veel goed op staat. En geloof me dat is lastig
Prada kan ook veel hebben maar daar koop ik niet voor. Ik geef wel zo nu en dan een dekje/setje cadeau aan mijn moeder voor haar verjaardag of kerst ofzo maar dat zijn er nu in totaal 3
Dus het valt heel erg mee met Prada, wel pak ik als ik rijd soms een dekje van Giv voor Prada omdat ik in set gewoon mooi vind