Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
XladyX schreef:ik heb ook contact gehad afgelopen week en ik ga dit weekend kijken bij een leuk paard waar ik erg benieuwd naar ben. Waar ik, als zeer kritische kijker, heb zelfs nog geen negatieve dingen op heb kunnen vinden (behalve de prijs, maar die is altijd negatief).. we hebben het ook gehad over Rhino maar ik ga gewoon ervoor en erna douchen en omkleden en dan moet het goed komen, ik ben immers nu ook niet in contact met besmette paarden en daar ook niet.
emma525 schreef:Het is nog best lastig een Z paard te vinden onder de 4000,-
Pizzazz schreef:emma525 schreef:Het is nog best lastig een Z paard te vinden onder de 4000,-
Niet als je ook boven de 15 jaar zoekt![]()
Hier de zoektocht op een iets lager pitje i.v.m. Rhino en ook omdat... nou ja, zo makkelijk is het allemaal niet. Zeker niet als je gaandeweg merkt dat je iets anders zoekt dan je dachtVan het weekend nog wel twee afspraken, wie weet.
Pizzazz schreef:emma525 schreef:Het is nog best lastig een Z paard te vinden onder de 4000,-
Niet als je ook boven de 15 jaar zoekt![]()
Hier de zoektocht op een iets lager pitje i.v.m. Rhino en ook omdat... nou ja, zo makkelijk is het allemaal niet. Zeker niet als je gaandeweg merkt dat je iets anders zoekt dan je dachtVan het weekend nog wel twee afspraken, wie weet.