Kreeg van de week nog van Ini te horen dat ik Misty altijd zo netjes rijd!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bij... Zelfs nog bij Wieneke nagevraagd of zij ook zag staan wat ik zag staan. En zij zag hetzelfde, dus dan moet het wel kloppen toch? Ik bleek gewoon op Blue Maid te mogen rijden! Weliswaar met slof, maar dan nog: Blue Maid
Madam stond nog in de wei, dus ik daarheen samen met de amazone van Classic, die daar door stond om te paarden te halen. Blue Maid had wel zoiets van: wie ben jij? en moest eerst even aan mij snuffelen. Daarna was het goed en kon ik haar zo mee nemen. Onderweg nog een opmerking van Rianka: Verrassing he? Nou dat zekers!
Verder ging het wel lekker met rijden, hij liep voor mijn gevoel best fijn. Moest hem wel een beetje doorpakken, tempo was niet heel hoog, maar verder heerlijk gereden en voor mijn gevoel zelfs stukjes aan de teugel zo hier en daar. Ja, ik was echt tevreden! Zelfs de galop ging best lekker, hoewel Ini het wel een beetje op de heupen had, snelle overgangen, flink schakelen, maar ging best fijn!
Wat een ontspannen boeltje... Heb haar maar verder laten ontspannen in de wei, samen met o.a. King en Charlie. Spullen nog even opgeruimd en daarna was t toch weer vertrekken geblazen. 
Maar eenmaal weer op normaal pad was t tijd voor de eerste galop. Prima pad, alleen onder de dennen door. Galop ging prima, enige minnetje waren die dennen. Had ik al gezegd dat Easter nogal groot is?
Hier ook weer takken over en weer en in galop lukt niet altijd om te bukken. En 1x bukte ik voor een tak en deed Easter net zijn hoofd omhoog... Dat was dus 'boing' en dat komt aan kan ik je vertellen... Even van slag dus en ook meteen paar dennentakken in gezicht opgevangen omdat ik dus ff niet oplette...
Nou ja, kan gebeuren. Na de douche de exceemdeken weer op gedaan, vliegenkap op zijn hoofd en daar buiten maar. En wat denk je dat hij als eerste doet? Juist, rollen... Altijd fijn!
Na het overzetten van de ruinen moest Pier mee naar binnen, dus nogmaals de ruinenwei in, meneer een halster om gedaan (handig als je paard net op een verhoginkje staat met zijn hoofd omhoog en jij staat in een klein kuiltje
). Maar op mijn tenen lukte het toch en kon ik hem naar stal brengen. Kwam daar nog een zadel en hoofdstel tegen dat door de amazone van Okke was vergeten, dus die nog even in de zadelkamer gelegd nadat ik eerst dat van Easter nog had opgeruimd.
Zat ik niet op te wachten... Maar toen ook de hond weer bij de baas was, kon ik rustig naar huis rijden.
culaccino schreef:Ga jij nog een rondje op Melina deze zomer, Yasmine?
dus ik wacht even af, en daarna inderdaad wil ik plannen
Mis die ene fries onder mijn kont haha!