Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Art_Ificious schreef:Wederom...
Ik ga op zoek Naar een plaats waar ik zitlessen kan nemen.
Art_Ificious schreef:Goof.
Lees Nou lekker even terug.
Heb op oji ook al gereageerd dat ik toegeeft dat mijn houding bv ook stukken beter kan.
En ook gemeld dat ik gerust zitlessen wil nemen als ik iemand vind hiervoor.
Dwz ja ik besef dat ik Nog veel moet leren
Nuja als je niet alles leest en dus maar halve informatie hebt opgedaan ga ik je berichten ook niet meer serieus nemen.
Achaiah schreef:Ik val bij het doorlezen van dit topic echt van de ene verbazing in de andere![]()
TS blijft maar bevestiging en hulp zoeken, men reageert ondertussen net alsof de pony een soort bezit is geworden van bokt. TS word pissig omdat ze helemaal niks goed kan doen, zegt te stoppen met het topic en een dag later begint het weer van voor af aan. Ik heb nog nooit zoiets nutteloos meegemaakt![]()
TS het is niet dat ik denk dat je ook maar iets met deze raad gaat doen maar als ik je 1 tip mag geven... Stop gewoon met dit hele forum. Je bent veels te onzeker en onervaren om deze pony correct op te leiden tot gezellig rijpaard, en bij een stel internethelden ga je echt de zelfverzekerdheid niet vinden die je nodig hebt.
Verzamel in het échte leven de juiste mensen om je heen die je kunnen helpen en laat dit forum links liggen. Ik denk echt dat je alleen dan ergens gaat komen want dit gaat helemaal nergens over. Fijne middag.