Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Annikoe schreef:Wat gaan jullie hard! Ik kan het bijna niet bijhouden haha!
Ik zie allemaal mooie foto's en knappe paardjes voorbij komen![]()
En wat heeft zilver een práchtig hoofdstel! Het is dat ik bitloos wil gaan rijden, anders had ik m ook gewild
@puppy: volgens mij had jij een vraag over mijn boek. Ik vind het heel handig, alle oefeningen staan stap voor stap uitgelegd en er staan ook afbeeldingen bijEnige wat er niet in staat is hoe je een paard leert stilstaan en laat dat nou juist hetgene zijn wat ik nodig heb
Jack loopt altijd met mij mee, heel lief, maar niet handig wanneer ik bijvoorbeeld bij zijn zij moet gaan staan.
Puzzle ziet er weer goed uit met zijn korte coupe en Olivia is ook heel schattig
Ik ga met deze temperaturen ook alleen 's avonds naar Jack. Ik denk dat ze zich wel aan weten te passen aan het weer. Volgens mij gaan ze overdag niet naar binnen.
Ik schaam mij er gewoon een beetje voor hoe dik hij is
[ [url=m/sVUyAZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
In beweging valt het gelukkig wel mee:
[ [url=m/k906np.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Wc9CQN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Verder is hij gewoon heel knap![]()
[ [url=m/pXE9Rc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook zo![]()
[ [url=m/7TdHeP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Alleen mist hij nu een nóg groter stuk uit zijn manen, echt om te huilen gewoon![]()
Ik hoop heel hard dat het door een ander paard komt en niet dat hij zomereczeem heeft..
[ [url=m/lP9fl3.jpg]Afbeelding[/url] ]
Renske_W schreef:Ziet er eerder uit dat er een heeft geplukt dan zomereczeem.
Hier dachten de pony's vanochtend lollig te zijn.![]()
[ [url=m/MUv5wD.jpg]Afbeelding[/url] ]
Caily schreef:Mijn twenter heeft anders zonder twijfel eczeem en staat dus ook onder een deken en gebruik derfen. Ze heeft ook een kap nodig, dat is nog even zoeken wat handig is bij haar.
Jeuk kan ook door voer komen, wellicht een idee om dat onder te loep te nemen, teveel brok of rijn bemest gras geeft geregeld problemen. Helaas heeft mijn gup ook op enkel onbemest hooi al jeuk, met ander voer/gras blijft de jeuk nagenoeg gelijk.
Maar van deze foto's zou ik ook niet denken aan eczeem!
Hihi angstaanjagende paarden, en dappere Elano!
Annoya schreef:Wie van jullie heeft een 2015 veulen dat nog steeds hengst is? Ik heb wat twijfels rond het castreren. Niet het castreren, dat staat vast dat ga ik doen. Maar wanneer? En welke methode? Sowieso niet nu hoor met oog op vliegen, en zwelling in de koker met deze temperaturen is ook geen pretje.
Kabayo schreef:Het spijt mij dat ik inactief ben, mijn vriend en ik gaan eindelijk samen wonen! Na lang zoeken eindelijk een prachtig huurhuis gevonden. De paarden blijven lekker bij mijn ouders. En ook drukte voor de puppy die vrijdag middag komt!
Ik zie hele mooie fotos en knappe paarden voorbij komenmet zilver gaat het ook super. Alleen ze is een beetje dom. Staat ze in een grote weide met hoog gras, blijft ze samen met een enter vooraan staan bij het draadje.. Dus maar weer bij de rest gezet..
En sinds gister heeft ze voorijzers. We hebben zin in de keuring!