[VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:44

Vind de reactie ook best jammer.. Vind het juist leuk om te zien wat je tegen komt, wat je aanspreekt en vooral de uitleg waarom.
Ik kon ook lang niet altijd Anky betalen, maar dan spaarde ik gewoon iets langer door. En er zijn ook echt wel heel wat meiden die toch de 15 wel gepasseerd zijn die kijken. :)

Heel eerlijk, denk ik dat ondanks de uitleg van Jill over alles, de gemiddelde ruiter van 12/15 en misschien zelfs wel ouder niet begrijpen wat er allemaal gebeurd of hoe alles werkt en wat voor impact dingen hebben. :)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:48

Seltje schreef:
Jill, je ging toch bij Tr*istan T*ucker langs om je schrik-paardjes wat te kalmeren, is daar echt iets van gekomen? Of mag je dat niet filmen omdat T*ristan T*ucker best selectief is over wat er op internet verschijnt.

De schriktraining die ze liet zien was niet met TT toch maar bij een vrouw?
Ik ben ook wel benieuwd of daar nog wat vervolg aan gezeten heeft, ik vond dat zo'n gave interessante video!

Overigens zat ik vooral keihard te hopen op een vlog over het super succesvolle weekend van Ens, dus deze vlog was een beetje een anticlimax :')
Maar ik vind het leuk hoor, je komt op mij oprecht over in de unboxings, ik vind daar niks mis mee.

Jiill_

Re: [VOLG] Int. dressuurwedstrijd, kijkje achter de schermen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-17 20:56

Was inderdaad wel TRT maar niet met T, snap je het nog haha? Was met Margo.
Ik denk dat je doelt op mijn Rabo budget van vorig jaar, dat is toen niet doorgegaan en toen ben ik naar Anky gegaan voor dressuurles :D

Vind het gewoon oprecht vervelend omdat het totaal mijn bedoeling niet is, als ik namelijk echt een TellSell kanaal was, zou ik ook geen andere dekjes gebruiken, en dat doe ik natuurlijk wel, jullie weten dat ik ANKY pads op wedstrijd ook niet gebruik, omdat ik dan de dekjes van Marta Morgan gebruik (die ik zelf kies en afreken, ik denk ik zeg het er effe bij). Net zoals ieder normaal paardenmens, heb je niet 1 merk waar je alles van hebt en helemaal lyrisch over bent. Je hebt dekjes van 100 verschillende merken, en dat heb ik ook, en dat verberg ik ook niet echt?

Ik heb dit weekend niet gevlogd met Ens, het was echt even hectisch met allerlei dingen. Ik heb vandaag een dagvlog gemaakt toen ik ben gaan trainen bij Diederik. :)

MariekeS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 20:58

Ahh snap ik! Vind het echt super gaaf voor je, klonk als een top weekend alleen al op basis van je 2 posts op FB :D

billionache

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:06

Ik vind het ook een beetje een gekke opmerking dat Jill geen merken zou 'promoten' die betaalbaar zijn voor tienermeisjes. Als internationaal amazone die dagelijks 2-3 paarden rijdt is het toch ergens best logisch dat je sneller naar duurzaam en kwalitatief grijpt? En daarvoor betaal je inderdaad net wat meer.

friendly

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 21:49

Jill heeft toch ook nooit gezegd dat zij budgetmerken zou aanprijzen? Ze laat zien wat ze mooi vind en dan is Anky een wat duurder merk, so what? Anky IS ook mooi dus waarom ook niet? Ik zou ook wel graag Anky willen als ik het kon betalen.

Zolang je laat zien wat je mooi vind dan zie je dat ook. Dus ga er zeker mee door en laat je niet iets zeggen wat niet zo is en voel zeker geen noodzaak om je te verantwoorden. Je kan t betalen en en je vind het mooi en dat is genoeg. Het had net zo goed Harry's Horse of een ander goedkoper merk kunnen zijn. I like your style! *thumbs up!*

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:02

Als ik in mijn kast kijk... Heb ik 90% Anky spullen liggen. Sowieso kleding, vind het gewoon het fijnste en mooiste merk. Heb ook wel wat andere merken, maar niet veel.

Voor paard wissel ik meer, vooral omdat ik wat variatie qua uiterlijk leuk vind. Maar qua gebruik, vind ik de Anky dekjes verreweg het fijnste.

Alles blijft ook mega lang mooi, netjes etc.

Ik geloof absoluut niet dat Jill iets aanprijst, of 'promoot' waar ze zelf niet achter staat.

Vind het heerlijk om naar te kijken en bij te kwijlen haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:06

Tja toen ik 14/15 was had ik ook anky daar spaarde ik gewoon voor hoor :=

Nu ligt er vanalles in de kast anky, eskadron, le mieux, equest.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:10

Het is Jill haar goed recht om gesponsord te worden door een mooi merk zoals Anky! Ik denk dat het een hele slimme move is geweest en het zijn ook ontzettend mooie producten dus daar kunnen we sowieso niet omheen, als Jill er niet achter zou staan dan zou ze haar geliefde kikkerkopje/party frikandel ook niet mee rijden denk ik. Jill ik hoop dat je altijd zo transparant en positief mag blijven als je nu bent! :-) Ik heb door jou de recuptex aangeschaft en ik ben er nog steeds heel blij mee.

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:13

Volgens mij wordt ze niet gesponsord hoor.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:15

Michelle77 schreef:
Volgens mij wordt ze niet gesponsord hoor.

Als jij producten mag uitkiezen van een bedrijf zonder dat je daar voor hoeft te betalen in ruil voor promotie (via Youtube of Instagram posts) dan betreft dat toch een sponsor? In de vlog/internet wereld in elk geval wel. En daar is helemaal niks mis mee.

Vayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:21

Of ze nu wel of niet gesponsord wordt, ze werkt er keihard voor en ik vind ook die vlogs heel leuk. Juist als ik een duurder dekje of beenbeschermers wil kopen, vind ik het fijn om te zien hoe het iemand anders bevalt en hoe het staat op het paard.
Zo vond ik die vlogs over die recuptex en shamrock ook erg interessant en leuk om te zien.

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:22

Harvey1 schreef:
Het is Jill haar goed recht om gesponsord te worden door een mooi merk zoals Anky! Ik denk dat het een hele slimme move is geweest en het zijn ook ontzettend mooie producten dus daar kunnen we sowieso niet omheen, als Jill er niet achter zou staan dan zou ze haar geliefde kikkerkopje/party frikandel ook niet mee rijden denk ik. Jill ik hoop dat je altijd zo transparant en positief mag blijven als je nu bent! :-) Ik heb door jou de recuptex aangeschaft en ik ben er nog steeds heel blij mee.

De recuptex heb ik idd ook dankzij jill aangeschaft. Heel duur maar wel echt zo fijn voor mijn paardenvriend.

En als ik een video niet interessant vind kijk ik hem niet. Maar dat hoeft hier toch niet zo neergezet te worden.

Je reactie laat zien dat je gewoon een mens bent jill. Lekker mee doorgaan! Je doet het leuk. Jouw vlogs zijn de enige die ik kijk. Leer ik nog wat van (hoe gaat t op wedstrijden in de subtop bv en alles eromheen).

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:24

Ik zie sponsoring anders, dan gebruik je alleen dat merk etc (zoals Diederik met Horka).

Volgens mij zijn de dingen die ze krijgt puur voor winacties.

Ja, dat is promotie, maar geem sponsoring toch.

Yevrah

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:28

Ik snap wat je bedoelt, ik bedoel hem meer op gebied van sociale media promotie. Je ziet dat ook heel veel bij beautybloggers, die kregen van PR-bureau's de ene na de andere make-up collectie gratis binnen (en dure persreizen, haha) in ruil voor een artikel, video of vlog. :-)

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:35

Harvey1 schreef:
Ik snap wat je bedoelt, ik bedoel hem meer op gebied van sociale media promotie. Je ziet dat ook heel veel bij beautybloggers, die kregen van PR-bureau's de ene na de andere make-up collectie gratis binnen (en dure persreizen, haha) in ruil voor een artikel, video of vlog. :-)

Ah zo.

:D

Vind bij Jill dan toch anders (persoonlijke mening) aangezien zij ook echt veel gebruik maakt van de spullen die ze laat zien. Ik heb zelf geen gevoel erbij dat er iets puur voor promotie te zien is. Wat je bij veel beauty bloggers wel ziet.

Bucas is ook echt 1 vd betere merken, al blijft alles een persoonlijke voorkeur. Enkele vd producten staan zeker op mijn wishlist. Vind het erg fijn om regelmatig ervaringen hierover te zien/horen.

Anne_mieke88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:42

Harvey1 schreef:

Ja dit en dan nog erbij dat er ook gewoon brood op de plank moet komen :j
Ik vind je super tof Jill! Ga zo lekker door zoals je doet <3
Wat ik wel jammer vind is dat er geen clinics meer worden gegeven vanuit jouw. Ik ga wel zelf in overleg met de eigenaar van de stal voor een clinic bij ons. Kan mozes niet naar de berg dan gaat mozes maar proberen de berg naar utrecht te halen := _O-

Marvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 22:58

Is het misschien ook iets met smaak? Ik zelf heb niets met het merk anky, dus mijn interesse daar naar is ook minder, waardoor ik het niet zo snel kijk. Wat wel mijn interesse had is dat je een product ging reviewen, bijv die anky boots. Of bijv met de recuptex. Dan kan ik met het merk minder hebben, maar valt er voor mij informatief nog iets uit te halen want misschien kan ik mijn paard er ook beter mee maken.

Ik vind de opheldering overigens wel prettig vanuit Jill. Ik heb zelf ook wel even gedacht dat er commercieel iets achter zat, ik sprak het alleen niet uit, maar dat blijk ik zelf dus verkeerd ingevuld te hebben. Dat bedoel ik niet kwetsend of verwijtend naar Jill, dus ik hoop niet dat je het zo interpreteerd!

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 23:10

Hihi Annemiek, veel plezier met organiseren! Komt vast goed :)

Jotoma, kan goed hoor. Ik kijk niet veel op youtube, maar als ik wat kijk en het gaat over een product of merk waar ik niet(s) veel mee heb trekt het mij ook minder.

Toevallig heb ik beetje zelfde voorkeur qua spullen geloof ik haha

Die beenkappen vind ik ook echt mega tof, alleen vindt paardlief dat soort kappen om zn achterbenen helemaal niets. Dus, helaas, niets voor mij (en alleen voor vind ik niets...)
Enige hoge kappen die hij accepteert achter zijn bont gevoerd, beetje jammer id zomer...

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 23:28

Jiill_ schreef:
xRivaldo schreef:
Anky dit, Anky dat, Anky overal :')

Ik ben afgehaakt. Ik vond het fijn dat Jill alleen producten laat zien waar ze zelf ook echt achter staat. Maar dit is natuurlijk het gebruik van influencers door Anky. Daar prikt de doelgroep van Anky haar producten wel aardig doorheen. Kan me niet voorstellen dat het grote gros van de kijkers (denk 12-15 jaar) deze setjes kopen of überhaupt kunnen betalen. Neh.

Ik schrik hier eigenlijk best wel van, want deze producten kies ik letterlijk zelf uit...
Je vond het fijn dat ik alleen producten liet zien waar ik zelf ook echt achter zou staan... waarom sta ik hier niet achter? Ik droomde vroeger ervan om dit soort dingen uit te mogen zoeken, nu mag dat, heeft echt totaal niks te maken met dat ik het krijg. Je moet eens weten hoeveel sponsors ik dagelijks afwijs omdat ik er dus niet achter sta.

Ik laat alleen zien wat ik nieuw heb omdat ik die emotie heb, ik zeg niet dat je hem moet kopen of dat de stof van zo'n onwijs gepatenteerd materiaal is dat je het MOET hebben.. ik zeg alleen dat ik het mooi vind.

Jammer.

Oei, ik denk dat wij elkaar verkeerd begrijpen. Ik heb nergens neergezet dat je de producten van Anky niet zelf uitkiest. In je video's vertel je namelijk dat je dat wel hebt gedaan.

Oprechte meningen van producten worden altijd gewaardeerd. Het viel mij allen op dat veel producten van Anky langskomen. Er is meer dan Anky. Corrigeer mij waar ik alsjeblieft waar ik fout zit of het verkeerd zie: Anky laat jou producten uitkiezen of dan wel testen, jij bent hier (on)tevreden over en maakt hier een video over. Alleen ik als kijker zie/zag dat wat anders. Dat komt omdat het mij opvalt dat veel producten van Anky zijn, je voor zover ik weet positief bent geweest en er telkens een video bij maakt. Het woord influencer kwam dus gauw bij mij op. Wat ik hier niet mee wil zeggen is dat je je geloofwaardigheid verliest. Dat zeker niet.

Jij geeft aan dat je nergens zegt dat wij dit zouden moeten kopen. Ik heb ook nergens gezegd dat je dat zei. Maar een ontzettend blije en positieve video van 8 minuten over een setje voor op je paard werkt wel gewoon als een marketingvideo voor Anky. Zij geven gratis producten weg, maar zullen niet onbekend zijn met jouw enorme bereik. :+

Ik vind het jammer dat je je wellicht wat 'aangevallen' voelde door mijn reactie. Wellicht had ik het anders (en beter onderbouwd) kunnen brengen, waarvoor sorry.

Als trouwe volger gun ik jou alle paardenspullen die je hartje kan begeren. Mijn abonnee heb je en ik heb trouw de meldingen zelfs aanstaan. Ik probeerde hier alleen mee aan te kaarten dat de Anky spullen in mij opinie (welke uiteraard van volger op volger kan verschillen) teveel worden beoordeeld, geunboxt en indirect ook aangeprezen. Hierdoor komt het op mij over als promotie. Maar ik herhaal het nog eens: dat is mijn mening ;)

En tuurlijk, er moet verdiend worden, en tuurlijk kun je lyrisch zijn over Anky producten en met promotie is helemaal niets mis. Dat zijn mijn punten ook helemaal niet :+ Dat zijn denk ik verschillende interpretaties van mijn post geweest.. Ik hoop met deze post een beetje duidelijker te zijn.
Laatst bijgewerkt door xRivaldo op 03-10-17 23:54, in het totaal 1 keer bewerkt

xRivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-17 23:38

Om hier nog even kort op in te haken: "En als ik een video niet interessant vind kijk ik hem niet. Maar dat hoeft hier toch niet zo neergezet te worden."

Ik denk dat meningen van volgers er altijd wel toe doen, mits goed onderbouwd en dat was die van mij niet :') Tevens gaf ik ook al eerder aan unboxing/winacties minder of niet te kijken en de rest wel. :j

BB80

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 06:17

Zijn wij niet een beetje jaloers op dat mooie lava setje dan?
Hahaha.. ik wel hoor en kom er eerlijk voor uit!
Gelukkig is het al bijna kerst! :$
Het is je gegund Jill - je werkt er hard genoeg voor en hoeft bokt geen verantwoording uit te leggen lijkt mij.
Sponsor ja/nee, ik zeg geniet ervan dan doen wij (ik) het ook! :)

vur

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 06:51

Ik vraag me af waarom hier zoveel mensen, inclusief Jill, zo reageren op een iets minder positievere opmerking over een vlog.

Jiill_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-17 07:12

vur schreef:
Ik vraag me af waarom hier zoveel mensen, inclusief Jill, zo reageren op een iets minder positievere opmerking over een vlog.

Omdat ik er heel veel moeite voor doe om niet over te komen als een TellSell filmpje en altijd eerlijk en oprecht ben en me dit ook echt raakt. Ik kom niet uit een ei, weet echt wel dat als je in de belangstelling staat, iedereen een mening heeft en die niet altijd hoeft te zijn hoe geweldig ik wel niet ben. Als deze reactie onder een video had gestaan dan had ik er nieteens aandacht aan geschonken, maar juist hier in een kleine groep mensen die mij al langer volgt, raakt me dat.

Maargoed laten we erover ophouden.

Dankjewel allemaal voor de lieve reacties op het setje!

Getup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-17 08:42

Nou ja, dat Jill antwoord is fijn. Maar er zijn altijd veel mensen die menen voor Jill te moeten antwoorden. Dat kan ze best zelf ( en doet ze ook).

Was zelf ook al Bucas fan, en de recuptex interesseert mij nu ook ( en bedankt :') ). Vind het wel interessant om wat over producten te horen, en zo niet, dan spoel ik door.

Heb t filmpje van Mach bij T. T vaak bekeken en ook die van Enzos en zn schriktraining. Dat ga ik ook eens uitproberen ( les 1 was ik 20 min bezig om mn paard aan te kunnen raken met de zweep :roll: - thuis kan dat gewoon).