[VOLG] Gouden hengstveulen Frummel komt naar huis...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

welmoed__

Re: [VOLG] Gouden hengstveulen Frummel komt naar huis...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 14:08

Slik, wat vreselijk verdrietig. Ook al weet je dat die komt, het moment zelf stel je het liefst nog jaren uit. Maar je hebt de keuze gemaakt, uit liefde voor Frum. Hij had zich geen beter baasje kunnen wensen!

Heel veel sterkte Lorette!

kimmie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 14:15

Ach nee...Mooie, lieve, dappere Frum, wat was je een gouden paard. Genoten van je fotos en filmpjes. Wat zal je gemist worden, je was speciaal. Ren nu maar zonder gebreken op de eeuwige groene weides. Lorette ontzettend veel sterkte, Frum zal je eeuwig dankbaar zijn voor de fantastische eigenaar die je voor hem was, je had hem geen beter leven kunnen geven.

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 14:43

Ach, zo verdrietig dat je afscheid hebt moeten nemen van jouw knappe man :knuffel: Heel veel sterke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 14:44

Ach wat ontzettend sneu ;( Heb het ataxie verhaal een beetje gevolgd en kwam jullie topics wel vaak tegen..

Heel veel sterkte :knuffel:

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 14:45

Oh nee wat erg.. Potdorie Frum je had ondanks alle gekkigheid in je lijf nog zoveel langer mee gemoeten.. Je bracht zoveel moois..

Heel veel sterkte.

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 14:51

Ach lieve knappe frummel. Veel sterkte gewenst TS om dit een plekje te geven.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 14:52

Heel veel sterkte :(:)

Ik volgde jullie altijd stil, omdat ik toen ook een paard had met ataxie na een ongeluk. Hij is er al jaren niet meer, maar vond jullie verhaal zo mooi om te lezen. Wat enorm moeilijk en pijnlijk voor je...

linn1502

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 15:01

Stilletjes volg ik dit topic al jaren en genoot ontzettend van jou passie en jullie avonturen.

Enigsinds vol ongeloof lees ik net jou bericht, en kan je niets anders dan ontzettend veel sterkte wensen maar o god wat zijn deze dingen enorm lastig!

Jet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 15:15

Oh Lorette, wat verschrikkelijk naar dat Frum ineens zoveel verslechterde dat je geen keuze meer had dan hem in te laten slapen. Hij heeft bij jou een prachtig leven gehad, je vaak ook wel grote kopzorgen gegeven, maar bovenal veel plezier en liefde! Dat plezier en die liefde moet je nu in je hart meenemen en kan je niet meer door hem uitbreiden, echt ontzettend naar. Maar weet dat lang niet ieder paard zo'n geweldig goede baas heeft gehad, die altijd zijn belang voorop stelde, tot het allerlaatste moment aan toe. Eens komt de tijd dat je met goede gevoelens aan Frum en jij tijd met hem terug kan denken, echt, die tijd gaat komen hoor!

sh4e

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 15:28

Ontzettend veel sterkte!
Wat heb je altijd goed naar hem geluisterd, je begreep hem altijd zo goed en zo je best gedaan voor hem!
Dankzij jou heeft hij al die mooie jaren gehad!

Zirkonia

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 15:40

Y;(

Ook hier vanuit de meeleeshoek wil ik je steun betuigen met het verlies van en verdriet om de fantastische Frummel :knuffel:

Je hebt het super gedaan met en voor hem, Lorette! Met vele anderen heb ik genoten van jullie avonturen samen.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 15:43

Ach heel veel sterkte zeg.. Goed dat je voor hem hebt gekozen nu het te slecht ging en je hebt hem een fantastisch leven gegeven desondanks zijn beperkingen. Y;(

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 15:51

Aahh neee heel veel sterkte :knuffel:

Madje1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 16:02

Wat een verschrikkelijk nieuws. Ik had voor jouw en Frum gehoopt dat het voorlopig nog niet zo zou zijn.
Ik weet uit ervaring hoe fantastisch jij bent voor de paarden die je verzorgt en rijd. En ondanks dat je weet dat deze beslissing voor zijn welzijn is, neemt dat niet weg dat dit een rot beslissing is.

Ik wil je heel veel sterkte wensen met het verlies en hopelijk lukt het in de toekomst om aan de fijne herinneringen samen te denken.

Elisa2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 16:05

Ah wat triest..ik zie dit topic ineens omhoog komen en ik was juist benieuwd hoe het ging. Wat voor een bemerkingen had hij in zijn benen?

Ik denk ook dat hij geluk heeft gehad bij jou geboren te zijn Lorette, bij een ander was hij waarschijnlijk helemaal niet zo oud geworden. Heel veel sterkte met dit verlies!

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 16:10

Ach wat een triest nieuws Loretta. Ook ik was fan van Frum en jou als lichtend voorbeeld van niet opgeven, zolang er nog genoeg hoop was. Een gouden paard met een gouden baasje...Hoop was er begrijp ik nu niet meer.... Heel veel sterkte met het verwerken van je verdriet. :(:)

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-22 16:13

Bedankt allemaal voor de lieve reacties. Ik lees ze later nog eens goed door om te reageren.

De paarden hebben al de hele dag de keuze om bij hem te gaan kijken, maar ze zijn volledig panisch en staan zo ver mogelijk bij hem vandaan als maar mogelijk is (en dat is ver..). Ik heb Frum afgedekt en mijn post bij hem verlaten. De drinkbakken staan in het midden van de weides, nog een heel eind bij Frum vandaan en hij ligt dan ook volledig buiten zicht, maar zelfs daar krijg ik ze aan het halster nog niet heen, terwijl ze vergaan van de dorst.
Ik weet nog niet hoe ik het afvoeren van de paarden moet doen vanavond. Frum was altijd volledig in kriebel-/knuffel-/aflebbermodus en ik wil dat niet missen. Er is spontaan geen klap meer aan met de paarden.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 16:23

Geef het de tijd voor jezelf. Er komt een nieuw "normaal" al zou je dat nu natuurlijk het liefste nog helemaal niet willen.. :(:)

Beauty26

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 16:45

Nog een stille meelezer, wil je heel veel sterkte wensen! Hij heeft een super mooi leven gehad bij jou.
Je hebt gedaan wat je kon voor hem Y;(

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 17:32

Heel veel sterkte.

Zo veel reserve tijd, maar nog steeds veel te kort.
Je lieve vrolijke vriendje :(:)

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 17:34

Sterkte lorette, frum was bijzonder geeft het de tijd.

Wellicht wordt het weer leuk en denk je met mooie lach aan terug maar misschien is er bij jou nu ook wel stukje dood en daar moet je mee dealen.

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 17:35

Dat is heel normaal, lorette :(:) Dat moet slijten en dat is vreselijk. Gun jezelf ook wat tijd.

Hilli

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 17:37

Dit is toch wel mijn favoriete meeleestopic. Enorme bewondering voor hoe je altijd het beste uit Frummel wist te halen, en waar je gekomen bent ondanks zijn ataxie. Wat laat hij een leegte achter. Sterkte.

vopo914

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 18:44

Ach..daar schrik ik van..
Volg Frum al vanaf de Frummelvanger..
Wat heb je ondanks alles toch nog een prachtige tijd met hem gehad
Wat een rijkdom dat ie in je leven geweest is...
Wat een verdriet dat je hem moet missen
Dat gaat wel even duren voordat het een plekje krijgt
Maar dat plekje komt..hij gaat op het mooiste plekje in je hart wonen en daar zal ie altijd blijven
Heel veel sterkte..

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-22 18:46

heel veel sterkte!!