Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
vonneke schreef:Ik zie liever een foto op stand voor beoordeling.
Ook overbouwd zijn geeft geen garantie dat het paard nog groeit of dat het overbouwde nog ooit rechttrekt.
Hihi jullie zullen me wel een zeikerd vinden maar inmiddels in mijn leven zoveel paarden gezien
Maar het hoeft allemaal geen probleem te zijn hoor, de prijs zal er bij zo'n kleintje ook naar zijn.
Waratje schreef:Als ze nu nog geen 3 is dan komen er echt nog wel wat centimeters bij, tenminste, als er niets geks gebeurt. Gewoon genoeg naar buiten, goed gras, beetje krachtvoer erbij en niet teveel stress, dan komt het best goed. Maarre, op de foto lijkt ze wel erg fijn beenwerk te hebben, is dat echt zo of vertekent de foto?
Oja, volgens mijn juf zijn de nakomelingen van Voice wat laat rijp, moet zeggen dat dit voor mijn jonge merrie ook inderdaad zo was, die was nog een enorm puppy met haar 3,5 jaar toen ik haar voor het eerst zag. Ze is nu een jaar ouder en begint er ook als een echt paard uit te zien (net 1,60 denk ik).
_Mellanie schreef:ik meld me hier ook, me vriend heeft mij aan het zoeken gezet.
hij rijd nu ongeveer een half jaartje in totaal, maar kan het wel al redelijk goed.
Zoek een paard met wel al wat ervaring, aangezien hij ook op Z paard heeft leren rijden.
ik neig meer na een merrie aangezien ik zelf ook een merrie heb en kunnen ze samen na buiten
maar dan geen merrie merrie, daarom twijfel ik ook weer bij een ruin