Myrkvi schreef:Heb iemand anders het paard laten halen en ben er achter aan gelopen.
Toen het paard uit de wei was, werd t aan mij overhandigd waarna die persoon weer naar binnen ging, en ik dus met het paard stond
Was dit in Stolwijk ?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Myrkvi schreef:De eigenaresse van het paard moet er toch sws bij zijn? Of ja, van die mening ben ik toch.
Myrkvi schreef:Pfff nou ook deze keuring was niet zoals gehoopt..
Sterker nog.. paard was helemaal niet te keuren, draaien, stuiteren,hoog blijven stijgeren, slaan met de voorbenen, dierenarts heeft besloten de keuring te beëindigen omdat de veiligheid in het gevaar kwam.
Dus ook deze laat ik fijn staan ☠️
c_alsemgeest schreef:Heel erg vaag allemaal.
Goed dat het afgebroken is... want dit is echt een bizarre gang van zaken.
Kan er bv nog inkomen dat de verkoop emotioneel voor iemand is ofzo... maar dan regel je gewoon iemand die alles voor je regelt.
Bij mijn aankopen/keuringen deed de verkoper juist alles, ik stond er een soort van bij langs de zijlijn
Tot het goede resultaat en betalen, toen mocht ik er eindelijk mee rondlopen
Ik weet nog goed dat Jam toen aan kwam op de kliniek.
Ik zag hem uit de veewagen komen en was weer helemaal verliefd, wilde het liefst alvast om zijn nek gaan hangen en hem in mijn wagen propoen, maar moest nog even wachten
Evamarie schreef:Inmiddels is mij merrie weer terug. Ze bleek een soort rainrot te hebben wat met antiobioticazalf op te lossen was.![]()
Sinds twee weken staat ze weer vrolijk bij mijn (nog niet verkochte shet)
Evamarie schreef:Inmiddels is mij merrie weer terug. Ze bleek een soort rainrot te hebben wat met antiobioticazalf op te lossen was.![]()
Padoertje schreef:Evamarie schreef:Inmiddels is mij merrie weer terug. Ze bleek een soort rainrot te hebben wat met antiobioticazalf op te lossen was.![]()
Krabbelt zich hier achter de oren…. Begrijp ik nou goed dat je dr had teruggebracht omdat ze kale plekjes had? Zou wat zijn als iedere koper bij een mok plekje of schimmeltje zich gelijk beroept op zijn consumentenrecht en zijn aankoop terug brengt…..Ik snap dit oprecht even niet.
Evamarie schreef:De Da en degene waar ze stond waren overtuigd van Maneneczeem. Eczeem is koopontbindend hoewel je het dus bijna niet 100 procent kunt aantonen aldus de Da.
amandananana schreef:Myrkvi wat ontzettend zuur zeg..
Ik heb contact over een (op de foto’s) superleuke pony, maar eigenaresse wil geen foto’s sturen. Met als reden dat ze haar zelf bijna nooit rijdt omdat ze ziek is, dat is ook de reden van verkoop. Ik word steeds wantrouwiger hoe langer mijn zoektocht duurt haha. Zouden jullie gaan kijken?