Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Monique1963 schreef:Wat vertelt ze me? Voelt ze zich gefrustreerd door afwijzing, kwam ik te boos in?
-Namiro- schreef:Mbt Callas denk ik dat de stelregel: ‘zo zacht als kan en zo hard als nodig is’ een heel treffende is.
Monique1963 schreef:Kijk Hercule is echt een vent en dominant. Zoals van de week dat hij denkt dat hij me kan foppen om gauw hetgras in te rennen om te gaan eten. Ik vang hem na een waarschuwing, dan op in mijn elleboog. Auw, doet pijn. Hij luistert weer braaf, niets aan de hand.echt op haar kop geef omdat ik iets niet pik, dat ze dan dagen of langer overstuur is en achter in haar box blijft staan omdat ik boos ben geweest. Haar vertrouwen is dan echt beschaamd.
Monique1963 schreef:Maar dat soort dingen gebeuren hier ook wel hoor en meestal met Polie. Onze drama queen, de houding van je vriend vind ik een hele goede, emotioneel erbuiten blijven→ gewoon waarnemen→ en het laten voor wat het is. Meestal liggen wij hier ook dubbel als Polie zo doet.Was ze gefrustreerd dat er iemand in Háár weiland bezig was, (al een heel tijdje dan) of zat een vlieg haar lastig? Mijn vriend heeft zich geen moment bedreigd gevoeld, maar vond het wel een bezichtigingswaardig spectacle.
Monique1963 schreef:dat is het probleem met mij en callas, ik weet niet of ze het nou doet uit joligheid of omdat ze gefrustreerd is of omdat ze boos is. En misschien wil ik ook wel teveel analyseren. Of wat ik daarnet zei, vroegah dacht je er niet over na. Hoppa, als ze zo deden, werd je boos, net zolang tot ze wel normaal deden, maar tegenwoordig is normaal een andere definitie dan 35 jaar geleden.
Monique1963 schreef:en we hebben vanmorgen de belasting ingevuld en ik moet mijn bedrijfje opdoeken.