[VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Ladybird

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-26 19:49

WAt ist ook een knappert <3 super leuke update toch weer! hij lijkt wel blij met zn kleuterklasje :D

8nnemiek

Re: [VOLG] Dexter en Duke, Clydesdales in Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-26 21:14

Wat heerlijk dat het steeds beter gaat <3

Jammer dat hij last van zijn benen had. Hopelijk wordt de huid snel weer rustig.

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-26 07:28

8nnemiek schreef:
Wat heerlijk dat het steeds beter gaat <3

Jammer dat hij last van zijn benen had. Hopelijk wordt de huid snel weer rustig.

Ja dat moet toch eens in de zoveel tijd weer eens opflakkeren helaas. En vanalles geprobeerd, mokzalf van de dierenarts gekregen, nog een zalfje van leovet wat bij een vriendin goed beviel maar uiteindelijk ga ik toch steeds terug naar olie met zwavel. Ik heb echt nog nooit iets geprobeerd wat zo snel en zo goed werkt.

Gisteren was het nog redelijk lang licht en ben ik ‘s avonds nog een stukje gaan rijden met mijn vriend er naast van op de grond.
Het waaide erg hard en ik weet ook weer waarom ik hem niet als eerste optie had om te helpen met Duke :')
Zij zijn niet echt matties en op dat vlak hebben wij toch erg verschillende ideeën haha.
Maar uiteindelijk ondanks de wind toch een heel stuk verder kunnen gaan en langs de wapperende zeilen van de buurman geraakt, mits het nodige drama natuurlijk. Geen foto’s want had er mijn handen vol aan :+