Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Leonie_M schreef:Frustrerend Coberlina.
Handig Pol013 zo'n hooianalyse. Helaas heb ik zelf die mogelijkheid niet.
Ik voer Sjef nu probreed bij omdat daar veel eiwitten in zitten. Verder geef ik hem af en toe een schepje vitamine e. Had het toch nog liggen. Maar hij blijft wat schraal op zijn lijf. Als je al die jonge paarden dan ziet op de jonge paardencompetities, dan is die van mij echt nog een guppie. Snap echt niet hoe ze dat doen.
Ik twijfel of ik hem nu een supplement voor spieropbouw zou geven. Maar ik vraag mij altijd af of dat wel werkelijk wat doet. Ik zal blij zijn als hij straks weer de wei op kan.
Sjef is 1x naar de fysio geweest. Gewoon om te checken. Toen stond hij er super voor. Heb nu ook niet het idee dat hij ergens last van heeft
moniek21 schreef:Hudson vandaag weer gereden, hij was erg braaf maar wat sloom.. Hij was gister avond erg uit z'n dak gegaan aan de longe misschien dat dat er wat mee te maken heeft![]()
Morgen en overmorgen krijgt hij verlofvrijdag gaan we naar de hengstenkeuring
switt schreef:Ah wat een knapperd was Sjef al als veulen!
Ik geef magnesium bij, de pot is nu op maar durf er eigenlijk niet mee te stoppen. Stel nou dat het wel gewerkt heeft....
Bedoel je echt gewoon die body builder shakes? Die zijn toch echt vreselijk zoet en vies?
Coberlina schreef:Klopt is voor mensen. Gewoon de versie met neutrale smaak, en 1 schepje per dag per paard.
Ik doe dat onder de slobber, paarden laten het toch niet liggen. (Mijn merrie is daar echt erg in)
Is een tip van een sportdierenarts.
Je kan natuurlijk ook andere supplementen geven eh. Zoals Equistro myo power, of equitop myoplast.
Carmuh schreef:Wouww
Doen jullie paarden eigenlijk schuimen met rijden? Hum heeft eigenlijk altijd een droog mondje na het rijden.
Leonie_M schreef:Coberlina schreef:Klopt is voor mensen. Gewoon de versie met neutrale smaak, en 1 schepje per dag per paard.
Ik doe dat onder de slobber, paarden laten het toch niet liggen. (Mijn merrie is daar echt erg in)
Is een tip van een sportdierenarts.
Je kan natuurlijk ook andere supplementen geven eh. Zoals Equistro myo power, of equitop myoplast.
Bestel je dit gewoon via internet?