Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zirano schreef:Welkom, leuk paardje trouwens.
Vandaag is Chantal gestart met Gently. Hij vond het de eerste paar minuten best spannend met inrijden maar daarna ging het goed. Op naar de volgende bak en de ring in. Hij was super braaf. en zeeer let wel zeer voorwaarts. Maar lekker de hele proef kunnen uitrijden. Tweede proef niet gestart. Het kwartje was finaal op. Maar mooie punten. Eerste geworden met 192 punten.
Olympia96 schreef:Heel normaal. Ik vind een eerste wedstrijd nóóit leuk haha. Spannend om te zien hoe het paard reageert op alle nieuwigheid.
M'n vorige paard ging aan de haal toen ze voor het eerst in haar leven een schimmel zag lopen
peetje82 schreef:Golden Girl liep gister knap 19e van de 35 op de finale van de HorseFood! Wat een deelnemersveld zeg, was wel heel leuk!
Vandaag is Chantal gestart met Gently. Hij vond het de eerste paar minuten best spannend met inrijden maar daarna ging het goed. Op naar de volgende bak en de ring in. Hij was super braaf. en zeeer let wel zeer voorwaarts. Maar lekker de hele proef kunnen uitrijden. Tweede proef niet gestart. Het kwartje was finaal op. Maar mooie punten. Eerste geworden met 192 punten.
Alizeetje schreef:Leuk paard Iwanluver! Welkom!
Wow die tandjes waren inderdaad wel nodig dan.
Bij de mijne zijn er tandjes bovenaan aan het doorkomen. Lastig...
Ik zou ook de B starten moest ik tussen die proeven moeten kiezen. Maar ga hier de 4jaartjes rijden. Is dus ook de proef die ik ree.
Weer een beetje een lastig paardje vandaag. Beetje spanning en rug niet helemaal loslaten. Moeilijk. De paarden kunnen op mijn stalling trouwens nog steeds niet buiten... heel erg frustrerend. Paard loopt er lastig van. Kan het hem niet kwalijk nemen. Dat moet volgende winter toch absoluut anders... arm paard
Brandje_04 schreef:Zo te lezen gaat het goed met iedereen!
Vandaag met Goofy voor het eerst een 'lange' trailer reis gemaakt naar de onderlinge wedstrijd. Ik had met Goofy nog niet eerder op echt vreemd terrein gereden dus dit was zijn vuur doop. Maar hij was zo ontzettend braaf! Heel fijn gereden, nog wel de nodige foutjes maar ik was super blij! Natuurlijk totaal geen verwachtingen voor de uitslag, zou al blij zijn als ik rond de 180 punten zou zitten. Wordt Goofy gewoon 1e met 204 punten![]()
![]()
Ik ben zo ontzettend trots op mn knollie!
lizzy1 schreef:Ik heb vandaag nu echt mijn laatste wedstrijd voor m'n verlof gereden. We hadden een onderlinge wedstrijd, weer voor het eerst buiten. Wat was ze weer super braaf.
Ik was 2e met 200 punten (achter Brandje uit dit topic, die had echt een monster debuut, kei knap!). Mijn zusje heeft ook een proefje met haar gereden aangezien zij Guusje dit zomerseizoen uit gaat brengen. Zij was 3e met 198 punten.
Het is maar goed dat dit mijn laatste wedstrijd was want m'n wedstrijdbroek krijg ik echt niet meer dicht...![]()
Vrijdag heb ik nog een buitenrit gemaakt waar ik onder 3 viaducten door moest en over een waterstroom moest. Ze gaf geen kick en liep braaf voorop. Wat een heerlijk beest!
Jessica24 schreef:Zo wat gaan jullie allemaal hard met de jonkies zeg!
Super leuk om te lezen en leuk om alle paarden voorbij te zien komen.
Hier is het voorlopig even rustig aan doen.
Op het moment heb ik geen zadel, ga op zoek naar een nieuwe zadelpasservice.
Dus als jullie nog suggesties hebben....
Zirano schreef:Kaitlyn super gedaan. De eerste keer is echt moeilijk hoor. Ten eerste alle indrukken wat paarden echt moe maakt. Het is voor jou spannend. Dus heb je het toch goed gedaan. Die punten zijn de eerste keren helemaal niet belangrijk. Het is veel belangrijker dat je lol hebt en er een gegeven moment ontspanning in kunt rijden
Picassox schreef:Kaitlyn: ai, wat zonde! Maar snel vergeten en op naar de volgende keer!