vonneke schreef:Wat vervelend welmoed! Hopelijk morgen niet zo stijf als een hark!
waarschijnlijk wel.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Nellekeee schreef:Geryon voor een 16 jarig paard zonder potentie die nog geen wedstrijd heeft gelopen zou ik absoluut niet meer dan 1500-2000 voor betalen. Maar voor een manege eigenaar is zo'n dier heilig en dat is ook heel begrijpelijk. Heeft hij niet gewoon die absurde prijs genoemd omdat hij hem toch niet kwijt wil?
vonneke schreef:Nellekeee schreef:Geryon voor een 16 jarig paard zonder potentie die nog geen wedstrijd heeft gelopen zou ik absoluut niet meer dan 1500-2000 voor betalen. Maar voor een manege eigenaar is zo'n dier heilig en dat is ook heel begrijpelijk. Heeft hij niet gewoon die absurde prijs genoemd omdat hij hem toch niet kwijt wil?
Dat denk ik inderdaad ook.
Romanoff schreef:Linni_ hmm lastig.. maar mss oogt ze straks wel groot ohz? dan zie je bij sommig echt er niet vanaf dat ze 1.60 zijn.
En een 3 jarige groeit nog wel wat denk ik als je ze de tijd geeftMijn nu 4jarige is nu denk ik 1.69? Hij is wel gegroeid sinds hij bij mij is, maar kan oko zijn dat hij wat meer body heft gekregen en dus groter lijkt