Iedereen heeft zn eigen ervaringen en meningen, wil je die van een ander vraag er naar maar accepteer wel de ander zijn mening.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Ieder zijn eigen ervaringen en meningen!
tita schreef:Wij hebben namelijk een paard verkocht wat afgekeurd is op gallen en ondanks dat hij wel goed gekeurd was op de foto's.
In feite niks ergs maar gebeurde wel in Saudi. Zo'n paard komt niet makkelijk terug en is daar afgekeurd de artsen hebben overlegd. En de univesiteit van Gent heeft zijn excuses aangeboden.
Paard is daar verder verkocht.
Ik weet echter wel waar ik over praat.
Gallen kunnen behoorlijk schadelijk zijn vandaar Amerika er niet echt hapig op is. Gallen kunnen er voor zorgen dat paard niet geschikt is voor doeleinden.
Seven schreef:Het ligt niet aan de gallen maar de veroorzaker waarom een paard gallen heeft of deze wel of niet goed gekeurd wordt.
Adin schreef:ik vind het absurd om hiervoor te temmen! (maar da's mijn bescheiden mening)
Het is de toon die de muziek maakt, dus ik vind dat er ook wel wat kritischer naar andere opmerkingen/meningen gekeken mag worden.
tita schreef:S-Halley heel simpel zoiets kan paard is verkocht op de video, is in Nederland nouja Belgie gekeurd door hun uitgekozen kliniek.
Dat paard gallen had, werd verder niet naar gekeken.
In Saudi vertrouwde een stalmederwerker het niet en die heeft dus daar verder gegaan. Gent heeft zijn excuses aangeboden ze hadden moeten vermelden en moeten vragen of het paard verder onderzocht moest worden.
Hetzelfde heb ik nu, met mijn eigen paard kliniek iets niet gezien, baalde ze van dus onderzoek ander kliniek op hun kosten.
Maar wat als het een scheuring is geweest waardoor het paard toch niet goed is...
Mensen maken fouten en zien ook dingen over het hoofd
Sterker ik wil alleen zeggen dat je gallen niet moet onderschatten
Bij fokker waar ik reed stond super 3-jarige mondriaan te koop niks mee gedaan had gallen aan haar benen.
3 stuks.
Echo van gemaakt zat vol met botsplinters paard afgekeurd.
Klinisch zou ze goed gekeurd worden, gallen moet je apart laten onderzoeken maar je moet ze zeker niet onderschatten
Tendance schreef:Maar tita, dan werd het paard afgekeurd op de reden van de gallen, oftewel afgekeurd op de botsplinters, niet omdat hij gallen had... Toch?