Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xjanabananax schreef:Lukasje schreef:Er gingen vandaag toch ook 2 paarden gekeurd worden, niet ? Benieuwd wat de keuringen brachten.
Ik vermoed dat ik als tweede genoemd wordt, mijne staat pas voor volgende week vrijdag op de planning i.v.m. vakantie. Ik moet nog even geduld hebben
ruitje schreef:Een paard wat alleen naar buiten kan is ook heel wat waard. Grappig dat het hier zo over het dressuurniveau gaat, ik ken legio ruiters die dat aan hun reet kan roesten als ze maar naar buiten kunnen en een leuk B proefje kunnen starten
Ik vind de genoemde bedragen hier te laag, als hij zo alleen buiten te rijden is/morgen een B proef kan starten.
Tot 3000 vind je op MP alleen maar onbeleerd, Draver of oud en mankementen
cissy schreef:Ruitje, dan ken jij vast ook mensen die een paard als de mijne kunnen waarderen.
Ik mocht hier niks plaatsen van de modjes, maar kreeg in PB gelijk reacties. Nou heb ik braaf een adv gemaakt op de bokt markt en is vaak bekeken (ruim 1200 keer tot nu toe) maar 0,0 reacties, schiet mij maar lek!
cissy schreef:Ruitje, dan ken jij vast ook mensen die een paard als de mijne kunnen waarderen.
Ik mocht hier niks plaatsen van de modjes, maar kreeg in PB gelijk reacties. Nou heb ik braaf een adv gemaakt op de bokt markt en is vaak bekeken (ruim 1200 keer tot nu toe) maar 0,0 reacties, schiet mij maar lek!