Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
petraaken schreef:Ik duim mee. Denk echter ook aan heetgebakerde lichaam. Forceer dat nu niet om de weide zo snel mogelijk klaar te hebben.
als het af is mag ik de knollen knuffelen en voeren maar dat is het ook. 

kon gewoon niet blijven recht staan…
heb een uur staan praten met iemand en was blij dat ze éindelijk even afgeleid raakte. Mijn man heel droog ‘je hebt geen ide wie ze is hè?’ ‘Nope. Maar zij is duidelijk op de hoogte van mij dus ik dacht banketstaaf maar mee.’ Dus hij schoot in de lach (ik doe dit echt te vaak.
) en hij helderde even op wie ze was.
daarom had ik de link niet gelegd. Ze heeft een Arabier gehad die met een buitenrit op zo’n gepunte paal is gaan zitten en flink gewond was dus mijn man zei ‘das die met die Arabier die op die paal is gaan zitten:’
i
dat verklaart waarom ik geen Speedy’s meer zie…. Ik wil mijn speedys terug…
de rat moet gaan. Dat en ratten vallen aan. Speedys niet.
Ja ze had al naar Rêve en Sam gevraagd bij naam dus ze móest me beter kennen dan de meeste vrienden van mijn man. 

We hebben het hier al een paar keer zo gezegd want we kennen er twee met dezelfde naam die allebei arabieren hebben en ook nog allebei gelijkaardige uiterlijke kenmerken.
Het enige verschil als we dus even willen ophelderen over welke vd twee het gaat is dus dat paaltje. 

)
)
‘

denk dat ik morgen de BOT en de koperen nog wat meer naar achter ga hangen.
(veiliger)
maar hij is een beetje verlegen. Je kan ze letterlijk wegkijken.
(zijn ballen dus)

Ayasha schreef:Vandaag nog eens met manlief naar Joy geweest. (Ook op de weide gaan kijken in de hoop dat de knollen al weg zouden zijn maar helaas.)
Als mijn man aan zijn billen kroelt laat ie ze hangen.maar hij is een beetje verlegen. Je kan ze letterlijk wegkijken.
(zijn ballen dus)
[ [url=m/gsoehn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Gmg8EQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TOHjrS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/C3mAEF.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Snltlq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ardzaM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Je ziet dat hij tov mijn man niet echt klein oogt….
Zo’n heerlijke uitstraling heeft hij, er stralen zulke positieve vibes van hem af Yavanna schreef:Heb je dat alleen met een live concert, of ook op dvd? Wij hebben een dvd van P!nk, geweldig om te zien. Concerten zijn voor mij ook lastig, maar met de dvd is het net of je er 1e rang bij zit.. Oke, het geeft niet de sfeer weer als je er zelf bij zit, maar ik kan er alsnog erg van genieten
Ik moet nl echt volledig "weg" zijn van de flitsen, gewoon mijn ogen dicht doen helpt niet want dan zie ik door mijn oogleden de flitsen nog.
(Ja ik heb dan ook nog eens vrij gevoelige variant, In de auto ook vrijwel altijd de zonnebril op omdat de zon die door de bladeren van de bomen schijnt ook "flitsen" nabootsen.
Daar krijg ik al barstende hoofdpijn van.)Mars schreef:Woah wat een tank is dat aan het wordenZo’n heerlijke uitstraling heeft hij, er stralen zulke positieve vibes van hem af