Malik gaat lekker met longeren, ook nog fftjes dubbele lijnen gedaan maar ik ga volgende keer toch maar fftjes met singel proberen, dat gaat wat makkelijker.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
) maar dat zijn zool echt dun is.

Wij kennen het klappen van de zweep. Afgelopen winter hebben we ruim 2 maanden aangemodderd met wat uiteindelijk dus ook een dunne zool bleek te zijn...

Maar in de winter vervloek ik het gebrek aan een binnenbak wel

).
Gentle doet gelukkig n moord voor zn (warme) slobber maaltijd al zit hij daarna tot in zn oren vol maar dat neem ik dan maar voor lief....
doe ik onbewust dus ook 
), Knappe Marie! Ze loopt echt lekker aan de longe..... zo te zien krijgt ze steeds meer kracht en dat maakt haar zweefmoment ook beter. 

best raar hé als ze zo braaf zijn, overal langsaf lopen en dan toch ineens iets zien waardoor ze even in de argh! wat is dat modus gaan...
)
). Rudi die aan het jagen is en daardoor even uit de groep gezet is..... dat is minder maar wel begrijpelijk.... Hopelijk mag hij weer snel terug bij zijn vriendjes en is de rust wedergekeerd.
)
heerlijk als je er zo bij kan gaan liggen! Ik zie Gentle niet veel liggen in de wei maar als hij op stal ligt kan ik er ook zo heerlijk tegenaan gaan liggen.
Op de tablet dus kans op gekke autocorrectie...
) 
Mooie borstkas zo
en ook dat heeft hij wel even verdiend
Gaaf hoor! Goeie oefening inderdaad 
Ze moet meer aan het werk of minder eten, maar beide zijn nu niet echt een optie. Maar goed, met die weinige beetjes regen is het gras gauw op dus dan lost het zich vanzelf op.
Mijlpaal! Ziet er goed uit, het wordt inderdaad meteen al een hele vent!
(zo noemen wij languit snurkende paarden, niks persoonlijks
)
Veel heerlijk zittende rijkilometers gewenst
Joya is inderdaad enorm breed zeg, wow!

Opluchting dat er niks ernstigs is en dat het alleen maar dunne zolen zijn! Daar kun je gelukkig wat mee
Ook prettig om nu dan even alles goed doorgelicht te hebben, straks met een gerust hart aan de slag. Hij staat er iig op zijn gemakkie bij op de kliniek, heel braaf 

Inderdaad echt de Kaktus show net! 
Ik kan me helemaal indenken dat het frustrerend is! Timmie is best een bijdehand dier dacht ik toch? Kan het zijn dat jij niet proactief en consequent genoeg bent, waardoor hij te weinig leiding krijgt? Het beeld komt nl best overeen met hoe Pinda en ik met regelmaat even vast draaien, en wanneer instructrice dan meekijkt blijkt dat ik zeg maar een paar minuten eerder al ongemerkt de leiding verlies. Dan nemen ze heel stiekem het geleidelijk aan over en dan lijkt het alsof ze "ineens" hun eigen ding gaan doen wanneer ze alles binnengehengeld hebben aan leiderschap. Hier helpt het iig als iemand van buitenaf mij bewust maakt van wat er gebeurt. Jullie hadden ook les met grondwerk/clickeren toch? Hopelijk gauw weer wat zonnigere uitkijk, heel vervelend om zo in een dip te zitten
Met name op het stukje longeren vooraf, een feestende Pinda omdat ik muts
En dat werkt dan door in mijn eerste stukje onder het zadel, dus ik moet echt nog veel proactiever met haar aan het werk ook vanaf de grond. Maar wel goed geholpen en weer mooi wat stappen gezet, we kunnen weer verder puzzelen

Gelukkig valt het mee en is het geen peesblessure bijvoorbeeld, dan zit je vaker toch nog verder van huis. En ja ik moet toch ook altijd 2x kijken op wie ze het nu hebben
Denk dat ik zelfs al een keer heb gereageerd op iets dat eigenlijk voor jou bedoelt was
Kan gebeuren!
Maar nu sta ik al terug bijna 2 weken stil met Marie, terwijl zij echt aangeeft verder te kunnen. Zeker nu ze zowel mentaal als lichamelijk aangegeven heeft dat de knopjes er op staan na haar maand rust. Volgende week komt dus ook de zadelpasser maar dan moet ik er ook even op en had dus berekend dat ik er in die tussentijd zeker nog 3-4x ging opzitten. Ja ik heb er sinds haar rust gewoon nog niet opgezeten. Ik twijfel dus om nu gewoon op zoek te gaan naar een andere lesgeefster al dan niet tijdelijk, want dit is nu de derde keer in 3 weken tijd.

Zou beter ook maar eens veranderen maar ben er aan gewend geraakt.
Hopelijk valt het mee, ga je een foto/echo laten maken?