puppy1128 Ik denk dat het inderdaad heel verstandig is om naar het paard te kijken hoor, om goed te bepalen wanneer je er daadwerkelijk op gaat zitten. Het hangt er bij mij helemaal vanaf hoe ze volgend jaar rond deze tijd is, maar ik vind al het voorbereidend werk ook al erg leuk en ook dat is leerzaam voor ze. Wat een boefje is die van jou, zomaar over de omheining springen? Veronia had daar vorig jaar ook nog wel een handje van, maar gelukkig dit jaar (nog) niet meegemaakt. Ik hoop ook dat ze een beetje verstandiger is geworden nu

RenskeW wat leuk, met je paard fietsen! Ik doe dat niet, maar normaal gesproken loop ik wel met twee paarden tegelijk bij de weg als ik ze naar de wei breng of ophaal. (nu even niet ivm herstellen van mijn rug trouwens). Ze zijn dat zo gewend en het scheelt dat ik dan niet tig keer heen en weer hoef te lopen met ze

farahdiba46 ik heb een spierwit ponietje, die eigenlijk bont was. Mensen kijken me altijd heel vreemd aan als ik dat zeg

en dit is haar lover:

Lekker bezig Kabayo! En spannend, eerste fotomeeting. Show je de resultaten wel even? Ik ben op zoek naar een kaptoom. Als mijn rug straks beter is, dan wil ik richting het najaar nu en dan de longeerlijn eraan gaan knopen. Kan ze daar mooi een beetje aan wennen alvast. Volgend jaar zomer naar de keuring dus dan wil ik er wel al een beetje bespiering op hebben.
Fennadev ook al aan het oefenen aan de longe, leuk! Ik gebruik in de dagelijkse omgang ook veel vaste stemcommando's en die kent ze al heel goed, dat scheelt een heleboel!
Over kleuren gesproken... Ik ben dat mens met die vossen. Mijn eerste paard was vos, haar zoon was vos, haar dochter was vos, haar kleindochter (dat is Veronia) is vos. Nou dan hebben we nog een vos shetlander ook

_Reneee wat een stoere pony is dat! Echt een leukerd

Nou ik heb ook nieuws. Veronia is officieel zadelmak hoor

Grapje natuurlijk (nou ja aan haar gedrag te merken ook weer niet), maar mijn bijrijdster had vanmorgen op Veronia's moeder gereden en toen ze klaar was hebben we het zadel maar eens op Veronia geparkeerd. Die vond het helemaal prima, boeide haar totaal niet! Wel een mooi gezicht, staat haar al goed toch?