Gewoon meer dat het wat mij betreft 3 maanden duurt voordat we een drafje doen, want ik heb toch de tijd

Hoe groot is grand? Hij ziet er al 'af' uit

Giv heeft vandaag weer even balkjes gelopen. Haha dat vind ze echt zo leuk! Ze had weer veel bekijks. Staart in de lucht en showen maar.
Ze tikt ook echt geen balkje aan, al komt ze niet uit regelt ze het zo netjes dat het haar toch lukt (het ziet er niet uit want soms lijkt ze net een hert maar het lukt haar wel
)Ze was 7 maanden toen ze op deze stal kwam dus iedereen vind het ook erg leuk om haar zo te zien groeien
Was gelukkig miscommunicatie tussen mijn vader en mij en niet Garola haar schuld. Daarna ging het supergoed, wie weet zit ik er binnenkort toch echt op!
Grand zal denk ik ook nog wel wat cm's groeien maar denk niet dat hij nog 5 cm erbij krijgt. Ach, wat zie nou van die 1 of 2 cm denk ik dan haha
meneer schrikt snel van alle veranderingen in omgeving, wat hij doet als hij schrikt is een noodstop maken. Vanwege dat ben ik er al een paar keer afgevallen. Andere keer met zijn benen vol tegen de hindernis aan en nam de balk mee... Na de sprong even flink bokken van joligheid. Jep, daar ging ik weer! Vanaf vandaag heb ik hem echt opgepakt. Het was eerst vooral oefenen in tempo en aan het been krijgen. Vandaag kon ik hem zo simpel en makkelijk afbuigen, heerlijk! Stap draf en zelfs galop, hij snapt het helemaal! Zal is kijken of iemand een foto kan maken als ik aan het rijden ben. Meneer is goed aangekomen, was altijd wel wat schraal maar dat begint nu goed bij te trekken. Verder dressuren we dus maar we springen ook zeker wel, dat is het uiteindelijke doel!