Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
InekeN schreef:Was het hele weekeinde weg, zie net een hele rij PB's. Voor ik mij op weer een paasdiner stort even kort berichtje voor de liefhebbers want die willen natuurlijk zsm iets weten. (Ik zal iedereen zsm terug PB én natuurlijk). Heb mijn lesgeefster nog niet bereikt omdat ik in buitenland was. Alles onder voorbehoud want nogmaals ik heb haar zelf niet gesproken maar wel familielid: paard staat in provincie Groningen, prijs rond de 7000 euro. Ik ga haar morgen bellen!
vonneke schreef:Heel het topic doorgespit en ik denk een ideaal topic voor mij...
Mijn verhaal.
Een super fijne vierjarige groene Negro gekocht in juni vorig jaar. Helaas sinds januari van dit jaar met peesblessure. Staat sinds vorige week op de wei en krijgt tot eind juli de tijd om te genezen. Zo niet dan zal hij een enkele reis naar de slager begaan. Nog nooit zo'n fijnn, goed dier gehad met zo'n fijn karakter maar ook nog nooit zoveel pech gehad.
Eind juli klim ik erop en dan zullen we zien wat het brengt. Gelukkig het dier voor een jaar in de verzekering gegooid.
Nu ben ik dus langzaam aan het rondkijken naar een nieuw dier. Mag eigenlijk vanalles zijn. Een groene die nog nooit een halster gezien heeft tot een jaar of 6 waar niet teveel aan gesleuteld is. Mag eventueel een bemerking hebben welke niet een belemmering vormt voor de sport maar dan moet het wel kwalitatief een beter paard zijn.
Eventueel mag het ook een 10+ leerpaard zijn.
misschien dit wat voor je?
super mooi paard om te zien.
http://dieren.marktplaats.nl/paarden/54 ... nd=71&fs=1
vonneke schreef:Ik snap je verhaal niet Geryon.... Je wilt internationaal maar vraagt om de verkoop van een 16 jarig manegepaard? Wat is je budget? 5 of 15?
Nellekeee schreef:Geryon voor een 16 jarig paard zonder potentie die nog geen wedstrijd heeft gelopen zou ik absoluut niet meer dan 1500-2000 voor betalen. Maar voor een manege eigenaar is zo'n dier heilig en dat is ook heel begrijpelijk. Heeft hij niet gewoon die absurde prijs genoemd omdat hij hem toch niet kwijt wil?