deze staat in het buitenland, maar ach.. we wonen toch bij de grens, dus eventueel de moeite waard

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
nathe schreef:wat had je weer gekocht Ester?
ja dan zoek je een half jaar achter een leuk paard en dan gaat nog alles niet zoals verwacht...
EsterW schreef:nathe schreef:wat had je weer gekocht Ester?
ja dan zoek je een half jaar achter een leuk paard en dan gaat nog alles niet zoals verwacht...
Tjsa Nathe, 't is niet altijd makkelijk he... en het zit niet altijd mee, bij jou iig. niet. Bij mij is het geen kwestie van pech, maar gewoon van hard werken aan het rijden, vertrouwen in elkaar krijgen. Ik heb eindeloos veel les...
Een Duits gefokte merrie, ze wordt 7 dit voorjaar. Munchhausen X Weltmeyer. Een schat van een dier, een knuffel in de omgang, maar met een gebruiksaanwijzing met t rijden. Alles gaat bij haar vanuit vertrouwen en zodra ik twijfel (wat ik helaas nog wel eens doe), neemt ze dat over. Haar twijfel uit zich dan in onder me uit rennen of juist heel erg op de rem gaan staan. En de galop is nog een punt waar we goed aan moeten werken...
Foto op bokt zetten heb ik al een paar X geprobeerd, maar het lukt niet, omdat de foto die ik dan wil uploaden te groot is. Maar ik ga binnenkort nieuwe foto's maken & overnieuw een poging wagen.
ismy schreef:Ik heb de advertentie een beetje verranderd. is ie zo al wat beter?
ismy schreef:Gefeliciteerd Ilsemare!
Vandaag weer even een advertentie gemaakt voor de lieve ruin die eigenlijk wel weg moet. Ik heb er geen tijd voor.
goede advertentie of nog tips?
http://www.bokt.nl/markt/ad/23015/prach ... t-potentie
annagerds schreef:Hoi allemaal
Het past niet echt bij dit onderwerp,
maar ik mocht eerst van mijn vader een paardje uitzoeken.
Nu mag het eigenlijk niet meer van mijn vader
omdat ik zelf dus geen goed paardje kon uitzoeken.
Als iemand een paardje weet op Marktplaats of
wat dan ook zou diegene me dan gewoon willen antwoorden ?
10/15 min rijden vanaf Harkstede.
xx
annagerds schreef:Hoi allemaal
Het past niet echt bij dit onderwerp,
maar ik mocht eerst van mijn vader een paardje uitzoeken.
Nu mag het eigenlijk niet meer van mijn vader
omdat ik zelf dus geen goed paardje kon uitzoeken.
Als iemand een paardje weet op Marktplaats of
wat dan ook zou diegene me dan gewoon willen antwoorden ?
10/15 min rijden vanaf Harkstede.
xx
bertine37 schreef:Oei ook ik heb mogelijk goed nieuws.
Ze zijn iets jonger dan ikzelf voor ogen had, omdat ikzelf best een muts ben.![]()
Maar ik heb goede hulp bij het opleiden van de paarden ! Helaas kan ik er zelf nog niet op om te rijden ivm hernia.
Hoe zouden jullie dat oplossen ? afgaan op het rijden van bijvoorbeeld een stalgenootje ?
6 weken wachten is me echt te lang als ik verliefd wordt op een beessie.