Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Debortje_ schreef:De mensen die kadavars ophalen hebben daar echt geen moeite mee, vorig jaar was er een paard op stal overleden en werd na 3/4 dagen opgehaald, de darmen en resten poep etc kwamen er van achteruit.. Die meneer raapte het zonder problemen op.
IKbenEllen schreef:Die ken jij ook persoonlijk?, ik wel! Geen depri persoon hoor.
IKbenEllen schreef:Die ken jij ook persoonlijk?, ik wel! Geen depri persoon hoor.
Debortje_ schreef:IKbenEllen schreef:Die ken jij ook persoonlijk?, ik wel! Geen depri persoon hoor.
Tegen wie heb je het?
@Kirsten: Tuurlijk zijn ze daar aan gewend, maar als ik zo iets ziet hoef ik me avond eten niet meer hoor..
ma_rie_tje schreef:een vriendin van me werkt bij een begrafenis ondernemer, en wil zelf ook begrafenis ondermeenster worden.
Ook geen depri persooon,maar ze vind het geoon leuk en interessant werk. Je kan echt veel betekenen voor de nabestaanden. Bekijk het van de andere kant. Jij hebt liever ook een vriendelijke/leuke begrafenis ondernemer als er iemand is overleden. Geen ouwe grijze hark die te lang in het stijfsel heeft gelegen
Kirsten_S schreef:IKbenEllen schreef:Die ken jij ook persoonlijk?, ik wel! Geen depri persoon hoor.
dat zei ik niet! ik denk het alleen maar. ik weet niet maar ik word niet blij van mensen die aan het janken zijn
Kirsten_S schreef:[als iemand overleden is heb ik zowieso geen behoefte aan een vreemde man of vrouw naast me
maar hij of zij kan natuurlijk niet zelf mee gaan huilen
Kirsten_S schreef:ma_rie_tje schreef:een vriendin van me werkt bij een begrafenis ondernemer, en wil zelf ook begrafenis ondermeenster worden.
Ook geen depri persooon,maar ze vind het geoon leuk en interessant werk. Je kan echt veel betekenen voor de nabestaanden. Bekijk het van de andere kant. Jij hebt liever ook een vriendelijke/leuke begrafenis ondernemer als er iemand is overleden. Geen ouwe grijze hark die te lang in het stijfsel heeft gelegen
als iemand overleden is heb ik zowieso geen behoefte aan een vreemde man of vrouw naast me
maar hij of zij kan natuurlijk niet zelf mee gaan huilen
Miryamk schreef:Ik moet er niet aan denken dat mijn begrafenisondernemer mee gaat zitten janken!!!
IKbenEllen schreef:No offense Kirsten, ik zag dat Debortje 15 is, ik vermoed jij ook zoiets?
IKbenEllen schreef:No offense Kirsten, ik zag dat Debortje 15 is, ik vermoed jij ook zoiets?