cissy schreef:Gefeliciteerd Ruitje met je nieuwe aanwinst!
Idem hier. Lief hoofd heeft hij.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Eef_Bam schreef:Het paard staat niet te koop. Het gaat om wat het paard waard is voor de doelgroep. En ook of ze uberhaubt het paard zouden overwege kopen als ze meer zouden weten van de bemerking, of dat ze al niet waren gaan kijken. Daarom ben ik ook benieuwd naar de meningen van mensen die zo'n paard gezocht hebben en al gevonden. En daar zijn er hier volgens mij wel wat van.
Electra63 schreef:Lukasje schreef:Er gingen vandaag toch ook 2 paarden gekeurd worden, niet ? Benieuwd wat de keuringen brachten.
Ja, die van ons is vanmiddag volledig goedgekeurd, klinisch en rontgelogisch inclusief rug en bloed getrokken.
Staat sinds half 6 hier.
Sky_As schreef:Balou_k schreef:Wat is een reeële prijs voor een 20 jarig leerpaard?
Iemand die hier een plasje over kan leggen?
Spring, dressuur?
Welk niveau?
Voormalige blessures?
Gangen?
Hoe braaf?
Alleen naar buiten?
Hoe knap?
c_alsemgeest schreef:Sky_As schreef:Dan denk ik dat je tussen de 2500 en 3500 blij mag zijn..... Moet hij nog wel een klinische keuring door komen.
Mee eens, z1 is basis, geen leerpaard. Zeker als het niet door een beginner gereden kan worden.
cobiie schreef:Voor genoeg ruiters kan een paard wat goed Z oefeningen beheerst best als leerpaard dienen.
Maar waarschijnlijk zijn dat meer de beginners waar hij dan mogelijk weer niet geschikt voor is.
Tevens de vraag of het paard de vliegende wissel bevestigd beheerst.