Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Olivia75 schreef:cijsalover schreef:Aaah ik ga morgen bij een droompaard kijken, op papier voldoet ze helemaal, ook qua prijs en ze is superknap. Het enige waar ik een beetje bang voor is, is dat ze te klein voor me is. Ben heel benieuwd, hoop echt dat het past en klikt!
Ooh geweldig! Hoe groot is ze?
Ketly schreef:Gefeliciteerd!Kan je er meer over vertellen?
Luusje_Kviek schreef:Dit is Oskar! Hij is vandaag gekeurd en mee naar huisHij was gelijk al relaxed wat mij ook wel een fijn gevoel gaf
Wel moeten zijn wolfstandjes verwijderd worden en heeft hij wat scherpe randjes. Morgen dus maar even afspraak maken bij de tandarts
[ [url=m/kt0AkW.jpg]Afbeelding[/url] ]
Luusje_Kviek schreef:Dit is Oskar! Hij is vandaag gekeurd en mee naar huisHij was gelijk al relaxed wat mij ook wel een fijn gevoel gaf
Wel moeten zijn wolfstandjes verwijderd worden en heeft hij wat scherpe randjes. Morgen dus maar even afspraak maken bij de tandarts
lies schreef:Oh Oskar is echt schattig!![]()
Gefeliciteerd!
Mijn droompaard kwam voorbij (stond al een poosje op sporthorses, maar had 'm gemist)
Een opstappen en wegrijden paard, precies wat ik zoek. Dus snel gebeld; uiteraard net weg
Heeft iemand van jullie wel eens een advertentie gezet met paard gezocht en zoja, krijg je daar bruikbare reacties op?
lies schreef:Oh Oskar is echt schattig!![]()
Gefeliciteerd!
Mijn droompaard kwam voorbij (stond al een poosje op sporthorses, maar had 'm gemist)
Een opstappen en wegrijden paard, precies wat ik zoek. Dus snel gebeld; uiteraard net weg
Heeft iemand van jullie wel eens een advertentie gezet met paard gezocht en zoja, krijg je daar bruikbare reacties op?