Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Hoe ging je wedstrijd? edit: ah winstpunt dus, nou dat is al niet niks dus goed bezig!
Smurfje is echt heel knap

SBravour schreef:Kleinvosje: ik heb er ontzettend veel begrip voor, dit is wat een baasje hoort de doen. Altijd in het belang van het dier denken en niet in je eigen lol.
Toch lees ik enorm veel liefde in je post, en kan ik mij bijna niet voorstellen hoe groot je verdriet moet zijn en worden. Ik wil je daarom toch nog even een laatste keer na laten denken en voor en tegens af te wegen, zodat je er geen spijt van krijgt, en er geen enkele twijfel meer is. Het zou zonde zijn als hij weg is en zijn nieuwe eigenaar zo gek op hem is dat je hem nooit meer terug zou kunnen krijgen!
Maar nogmaals, ik heb respect voor je beslissing, en denk dat je echt het alles beste met je diertje voor hebt.
Murosch schreef:Lieve Kleinvosje... Ik miste je hier al een beetje en nu is het duidelijk waarom. Ik kan me zo donders voorstellen dat het naar voelt om de voortgang hier te zien en lezen en dan deze keuze te maken. Ik heb respect voor je, inderdaad omdat je kiest voor je paard. Top baasje, dikke knuffel.
& Wat knap van lars en jou! lekker ontspannen de bak door!
Maar uiteindelijk toch goed gekomen
Ze ziet er goed uit en staat nu samen met een ruin die lang hengst is geweest. In de hoop dat hij wat gevoelens opwekt. Tot op heden nog geen reactie op de hengst geweest maar ze is wel weer aan de dunne. Dat was ze hier ook als ze hengstig werd, dus er is hoop
) Dat is echt een spring in het veld, hele tijd beetje rond huppelen totdat hij zijn billen voor je parkeert dat hij even kriebels wil, Dat ziet er dan zo uit :

Zou super zijn als jou dieren daar op de wei bij zouden kunnen dan. Hopelijk is het wat!
.
.
Wat was er gebeurd?
Ook een rondje gedraafd en dat ging super. Mijn dag is weer goed.
Het ziet er relaxed uit.

)

Zou wel iemand meenemen.

Mooie foto.
Ach ze heeft zich wel vermaakt in de wei. Eerst lekker stukje lange lijnen. 

Komt er ook iemand in dit topic kijken? 

8