Dankjewel allemaal voor jullie lieve berichtjes, verzacht de pijn een beetje. Ik was deze post vanmorgen al begoonen maar door werkzaamheden niet af kunnen maken. Nieuwe poging nu.
SBravour schreef:Kleinvosje: ik heb er ontzettend veel begrip voor, dit is wat een baasje hoort de doen. Altijd in het belang van het dier denken en niet in je eigen lol.
Toch lees ik enorm veel liefde in je post, en kan ik mij bijna niet voorstellen hoe groot je verdriet moet zijn en worden. Ik wil je daarom toch nog even een laatste keer na laten denken en voor en tegens af te wegen, zodat je er geen spijt van krijgt, en er geen enkele twijfel meer is. Het zou zonde zijn als hij weg is en zijn nieuwe eigenaar zo gek op hem is dat je hem nooit meer terug zou kunnen krijgen!
Maar nogmaals, ik heb respect voor je beslissing, en denk dat je echt het alles beste met je diertje voor hebt.
Dankjewel SBravour. Ja, ik heb er al veel (te veel) ovr nagedacht en ik blijf bij mijn besluit Knox te verkopen. In zijn belang, niet in het mijne. Hij heeft er niets aan om zijn positieve ervaringen weer teniet te doen door hem in een vliegtuig te duwen. Dat is het me niet waard. Echt niet. Dan kies ik toch echt liever voor een nieuw baasje die stapel op hem is, en wellicht een Bokker is zodat ik toch wat van hem kan genieten!
Murosch schreef:Lieve Kleinvosje... Ik miste je hier al een beetje en nu is het duidelijk waarom. Ik kan me zo donders voorstellen dat het naar voelt om de voortgang hier te zien en lezen en dan deze keuze te maken. Ik heb respect voor je, inderdaad omdat je kiest voor je paard. Top baasje, dikke knuffel.
Murosch, je wilt niet weten hoe jaloers ik ben op jullie en jullie toppers en vooruitgang. Maar vooral ook: ik schaam me diep, omdat ik in mijn ogen gefaald heb, verkeerde keuzes gemaakt heb in het verleden, etc. Als ik dit allemaal op voorhand had geweten, had ik andere keuzes gemaakt.
Ondanks dat denk ik: 'Everything happens for a reason', ik ben er nog niet achter waarom e.e.a. loopt zoals het nu loopt, maar de tijd zal het leren. Ik hou straks (weer) niks meer over behalve mooie herinneringen en veel leermomenten, maar het zij zo.
Dank voor jullie lieve woorden, nogmaals, doet me goed!