. Ik vind een eerste wedstrijd nóóit leuk haha. Spannend om te zien hoe het paard reageert op alle nieuwigheid. M'n vorige paard ging aan de haal toen ze voor het eerst in haar leven een schimmel zag lopen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. Ik vind een eerste wedstrijd nóóit leuk haha. Spannend om te zien hoe het paard reageert op alle nieuwigheid.
Zo was een oud stalgenootje een keer aangesproken op wedstrijd of ze niet ergens anders kon warm rijden want het paard van die ander was bang van bonte.

Zeker met dat stormweer.
. Kleine pas, grote pas, naar binnen, naar buiten
5e keer onder het zadel, 4e keer met mij erop. Ik ben trots op hoe ze het doet. Zo totaal ontspannen!
Voor de 5e keer ohz ook al erg netjes!

Filmpje ziet er ook fijn uit!
Dat sommige paarden bijvoorbeeld bont of schimmel gek vinden! Ben ik effe blij dat die van mij bont, schimmel, Tinker, Fries, Shetlander etc.. allemaal gewend is 

Een goede vriendin van mij heeft ook een Sandreo! Leuk paard is dat ook.
Fijn dat je een goed zadel gevonden hebt!
Eindelijk! Na 3,5 jaar wachten
Superleuk en spannend! 
leuk om te zien hoe ze verandert... 
. Ik moet nog aan de B beginnen
.
.
. 

Van puppy tot waar jullie nu staan! Dat er maar nog vele jaren mogen volgen hihi!
Hoop het natuurlijk van wel haha!
zie hier wel helemaal mooie paarden langs komen 

Grand gaat sowieso 2 maanden weg dus daar doen ze het ook niet in één week. Dat heb ik zelf liever ook niet. 
Hij was scherp zat haha! De 'Go' mist hij niet