Kirsten_S schreef:maar het is toch verboden om dieren in de tuin te begraven heb ik ergens gehoord?
Ik weet het niet, een Bokker heeft ook een pony begraven in hun land.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kirsten_S schreef:maar het is toch verboden om dieren in de tuin te begraven heb ik ergens gehoord?
Debortje_ schreef:Kirsten_S schreef:maar het is toch verboden om dieren in de tuin te begraven heb ik ergens gehoord?
Ik weet het niet, een Bokker heeft ook een pony begraven in hun land.
Debortje_ schreef:€300 betalen voor een hamster te cremeren, ik begraaf ze wel in me tuin hoor.
Edit: Mijn konijn ligt ook in de tuin..
Jolandaa_ schreef:mijn keuze is : Slachten
Het paard is in een klap dood en je krijgt in ieder geval nog wat geld terug.
wat weet ik nog niet, maar als mijn paard van de pijn niet eens fatsoenlijk meer kan lopen dan zou ik wel voor een spuit kiezen, want dan ook nog eens een rit op de trailer zou ik hem niet aan doen
Miryamk schreef:IKbenEllen schreef:Maar hoe zit het met stokmaten boven de 1.57?
Daar is de oven nog niet geschikt voor.
ma_rie_tje schreef:maar paarden mogen ook door een slachter geslaht worden thuis.
Er zijn wel een aantal regels aan verbonden. Zo moeten ze het paard meenemen, en mag het (als ik het goed heb) niet meer gebruikt worden voor consumptie (maar dat weet ik niet zeker).
Ik had het meer over een paard laten schieten bijvoorbeeld in het land. Van Veen vertelde dat hij dat ook wel eens deed. Mits er een verklaring van de DA was.
IKbenEllen schreef:Wist ik, en dat is dus nergens in NL zo. Dan wordt ie idd opgevouwen, in stukken gehakt. Wat is het verschil met Rendac dan vraag ik me af (ja, 1600,-)
IKbenEllen schreef:ma_rie_tje schreef:maar paarden mogen ook door een slachter geslaht worden thuis.
Er zijn wel een aantal regels aan verbonden. Zo moeten ze het paard meenemen, en mag het (als ik het goed heb) niet meer gebruikt worden voor consumptie (maar dat weet ik niet zeker).
Ik had het meer over een paard laten schieten bijvoorbeeld in het land. Van Veen vertelde dat hij dat ook wel eens deed. Mits er een verklaring van de DA was.
Dat is dan weer lastig ivm de grote hoeveelheid bloed.
Debortje_ schreef:IKbenEllen schreef:Wist ik, en dat is dus nergens in NL zo. Dan wordt ie idd opgevouwen, in stukken gehakt. Wat is het verschil met Rendac dan vraag ik me af (ja, 1600,-)
Je kan de as van het dier krijgen in een urn, en een mooi plekje geven.![]()
Of een ketting etc.
Kirsten_S schreef:het zou wel erg zijn voor die mensen die dat elke dag moeten doen
ma_rie_tje schreef:de mensen die het doen hebben plezier in hun werk hoor!
als je iets echt niet leuk vind doe je het ook niet. Dan zoek je een andere baan. Vuilnis mannen hebben toch ook lol in hun werk?
ik vind je moet toch werk hebben en je meot toch geld hebben echt een onzin argument. Er zijn zat banen waar je geen papiertje voor nodig hebt.