dierenfan schreef:Helaas maar waar de wintermaanden komen er weer aan. Dus ook mijn stront varken. Hier geen dekens, niet scheren, 24/7 vrije keuze binnen/buiten. Ijsberen in wording nu. Heerlijk zacht en knuffelbaar maar zo dadelijk gaat het stro weer de stallen in en begint de ellende. In heel de zomer is er 3x binnen gepoept en 1x geplast. Dadelijk omgedraaid en wordt alles binnen gedaan plus ook daar geslapen. De oudste gooit de hopen aan de kant de mijne liefst in het midden onder hem. Eerdat het januari is bestaat hij 50/50 uit stront. Dagelijks poetsen lukt echt niet plus dat irriteert, is nat, plakt enz.
Wie heeft de gouden tip? Zou 2x per week z'n benen en buik met anti klit inspuiten dit probleem verhelpen naast 3x per week borstelen? Iemand met ervaring? Vorig jaar kregen we zelfs het stuk waar de singel zit niet zonder klonten stront. Niet echt fijn voor alle partijen. Scheren geen optie (wil mijn man niet, ook niet deels. Te bang voor kou vatten en ik heb daar geen verstand van. Afgezien dat paard lief niet echt makkelijk is (zachtjes uitgedrukt)), deken al helemaal geen optie.
Oh wat lastig. Ik heb geen idee eerlijk gezegd