Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayasha schreef:Zo Sam nog eens gestart vandaag. 66% met toch wel aardig wat fouten.Hij was extreem heet en hij kalmeerde maar niet.
Moet even met Chris overleggen hoe ik die wissels met hem rijd als hij zo is want ik moet hem dan door laten springen maar als ik hem dan een mm geef gaat ie in "ik ben een renpaard!" modus.
hakkeltje na het appuyement en wat te laat af gewend (ik dacht: ik wil een paar passen meer appuyeren.
) en dus twee wissels die beroerd waren. Daardoor waren we 5e van de 5 maar wel maar op 2% van nummer 1.
en op een halve procent van nummer 2.
![]()
Hij compenseert die fouten gewoon met zijn zijgangen die hij zo soepel loopt.Ik had nooit durven dromen dat hij zo fijn zou zijn in die niveau 3. Ben zo onvoorstelbaar trots op hem. Nee, het was geen geweldige proef maar toch... Hij scoort meer dan hij het hele seizoen al gescoord heeft en dat mét een hoop fouten...
[ Video ]
Ik zit er idd iets serieuzer op omdat hij echt, echt, écht heel erg heet was.Op de vrachtwagen stond ie te krijsen als een hengst.
Had mijn man nodig om bij te singelen omdat hij zo heet was maar die luisterde niet naar "schat" en ook niet naar zijn naam. Dus de 4e keer riep ik half zingend "snoezepoezewoeveke?!!!" (Als we hier elkaar aan het etteren zijn zeggen we dat.)
Die gast die ook bij de losrijring stond schoot keihard in de lach en mijn man draait zich om en zegt "zei je dat nou net echt?"
ik: "je luisterde niet naar de eerste drie dus ik dacht... Probeer het zo eens...."
Die kerel die aan het lachen was zegt "noemt gij elkaar zo thuis?"
en mijn man "alleen als we elkaar aan't pesten zijn." en die andere man "en wat zegt gij dan?" waarop mijn man heel droog: "Dat het een trut is."![]()
Dus, zelfs met fouten en als ik voel dat hij zo heet is dat er fouten gaan krijgen heb ik weer plezier in het wedstrijd rijden.
pien_2010 schreef:De kanon......en jouw gezicht spreekt boekdelen.
petraaken schreef:zaten er stiekem pepers in zijn voer die ochtend?
Amado7 schreef:Ik kom nu pas achter je volgtopic![]()
Ondanks de zichtbare spanning heb je hem toch netjes doorgereden hoor vind ik! En inderdaad, die uitgestrekte draf maakt ook weer een hoop goed
Mars schreef:Zo zo druk schema al met al! Oh je hebt nu meerdere fysio’s? Ik ben het even kwijt in alle opschudding met je wedstrijden etc maar is het weer goed gekomen met fysio waar je altijd ging? Ik weet dat je daar toen erg door teleurgesteld was.
Haha Rêve op bootcampen hielp het voor de overtollige energie die ze had?