vicksytje schreef:Hallo allemaal, sorry dat ik hier zo kom binnengevallen,
Een nieuw topic starten vond ik nutteloos gezien dit zowat het onderwerp sterkt.
Mijn vraag is de volgende;
Ik ben een ruiter die graag een beetje in de bak tijd en kan genieten van buitenritten. Ik heb ook 3 kinderen, waaronder 2 dochters van 6 en 4.
Ik heb nu een paardje op het oog van nog net geen 23 jaar. Heeft een peesblessure gehad maar die is genezen. Kan bijgevolg wel geen zware dressuur meer aan en niet springen. Wel is het een verschrikkelijk grote schat met kinderen.
Maw het is dus een dier waar zowel ik als de meisjes zouden kunnen op rijden.
Op dit ogenblik is hij nog 3a4x per week gereden.
Ik vroeg mij af , zouden jullie het aandurven een paard te kopen die niet mee mag springen en geen zware dressuur mag doen?
Tevens 2 punten -> voedernijd (enkel bij brokken ) en eczeem (goed onder controle met deken en lotion).
En indien ja welke prijs zouden jullie geven voor paard incl alle spullen?
Alvast bedankt
Mvg
Thamara
Als ik de eigenaar zou zijn van de 23 jarige zou ik in mijn handjes knijpen als ik op die leeftijd nog iemand kon vinden die zijn hele maandsalaris op wil offeren aan de veearts rekeningen die er op korte termijn zouden komen
Tenzij je heel veel geluk hebt en je een onwijs gezond ouder dier hebt. Ik ga er dan even gemakshalve vanuit de de verkopende partij echt echt niet anders kan dan verkopen door ernstige omstandigheden, want een paard van 23 nog weg doen heb ik een mening over....