dierenfan schreef:Ik heb de documentaire niet gezien. Ik reageer er puur op dat er hier geschreven werd dat NL dus wel geschikt is voor wolven door Nikass. Ik vind dat dat niet zo is. Die documentaire gaat niets aan mijn mening veranderen. Wolven eten jong aanwas en oudere/zieke dieren. Je ziet dus nu op de veluwe geen edelhert jongen van 2021. Zo sterft die populatie daar dus gewoon uit en zal de wolf op vee over moeten gaan. Dit omdat onze "natuur" gewoon te klein en te nep is. Dat kan zichzelf niet in stand houden zonder inmenging van de mens.
Geloof me ik heb 1000x liever dat jagers doodschieten wat teveel is en daarbij uit allerlei leeftijden en condities afschieten dan zoals de wolf uit elkaar trekt. Gisteren weer foto gezien van een schasp met organen eruit staand en dus levend in de weide. Geen idee hoe lang al..... Afschuwelijk!!!!!! Het zal je schaap zijn... Je zal zo je paard aan treffen....
Ik snap totaal niet dat mensen kunnen zeggen dat NL oke is voor de wolf. Ook vanuit de wolf zelf niet. Niet voor niets inmiddels al gemiddeld 2 aanvallen per dag op vee....
Oh ik dacht dat jij van "echte natuur" hield, maar jij hebt liever een roofdier met een geweer en vork en mes begrijp ik
Wel een beetje jammer dat je ergens op reageert zonder kennis te nemen van de inhoud. Dat is erg makkelijk en heeft tot gevolg dat ik jouw mening niet erg interessant vindt. En dan nog met foutieve informatie komen... tja...
Je trekt conclusies. Ik schrijf bijvoorbeeld niet dat Nederland geschikt is voor wolven. Weet je, zolang jij niet kunt lezen en op inhoud discussiëren...
Laatst bijgewerkt door Nikass op 05-01-22 10:41, in het totaal 3 keer bewerkt