Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

PSvanLot schreef:Doe je de veendrenkstof dagelijks of alleen bij de kuur?

Heerlijk zo'n eigen mening, ook in leuze van hun mensen 
De luchten hier zijn inderdaad bijzonder, leuke foto!
Vandaag voor het eerst in een beetje regen gereden, en ondanks wisselende regendruppen, stormachtige wind, trekkers en een jengelende ijscowagen die langskwam (hoe verzin je het, ik tref het ook écht nooit
) bleef ze fijn geconcentreerd braaf bij mij haar werkjes doen, knappe muppet! Het kwartje "aanleuning" lijkt nu eindelijk gevallen te zijn en ze loopt steeds fijner los door haar lijf, voorzichtig beetje schakelen vindt ze leuk om te doen en wordt ze heel enthousiast van
Het is echt genieten om met haar te werken, wat een fantastisch fijn paard 
Voor een eerste poging valt het me niet tegen, de afwerking mist uiteraard nog compleet (maar ik ben al blij dat we de krappere bochtjes überhaupt door komen, dat was het doel
), ik zit als een aardappel (dressuurzadel moet er echt weer op
) en ik was de weg ergens al weer kwijt, maar wel echt heel leerzaam om zo eens een keertje te doen
We gaan lekker verder sleutelen hiermee 

En zelfs rechtsom deed ze hem vandaag super zo, ze gaat echt vooruit!

Wat gaat Pinda weer goed seg! Ben stiekem toch echt een beetje jaloers op jullie. Vind dat Pinda het ook al super doet qua beweging.
Haar galop is intussen veel sterker, ze valt er minder snel uit en kan haar achterhand ook al beter onderzetten. Ze is natuurlijk ook veel bijgekomen sinds haar maand rust. Ook even met een krukje naast gestaan en wat op haar zadel zitten leunen en dat vond ze allemaal niet erg. Volgende keer er terug op dus! En nu gaan we sinds ik vakantie heb ook wat fanatieker aan de slag! 
estell__ schreef:Wat fijn dat de paarden hier allemaal zo goed gaan!
Hier ging die eigenlijk ook prima. Tot dat die gister een ongelukje in de wei heeft gehad en nu op de kliniek staat. Zal allemaal wel gauw weer goed komen maar ze wilde hem graag even extra in de gaten houden.
[ [url=m/bB2DYx.png]Afbeelding[/url] ]
succes met het herstel
Wel voor het eerst aangegalopeerd en over een balkje gestapt en gedraafd
. Ondanks onze slechte bodem had ik er nu wel genoeg vertrouwen in dat ze niet zou gaan rennen en dat ik voldoende stuur had. We hebben een overdekt stukje bak (20 m) en de rest is zonder dak. Het stuk zonder dak is het enge deel dus wilde ik graag wel op die 20 meter volte kunnen blijven. Rechtsom nog niet gelukt (wel 1x bijna) en links 1 rondje. Daarna gelijk losgegooid en op dat moment was het ook droog genoeg om buiten uit te stappen.

Dus ik heb ze allemaal maar wat rust gegund de afgelopen dagen, even bij komen van alle stress en dan kijken we de komende week wel weer wat we gaan doen. 
Froukje schreef:Wat is iedereen weer lekker bezig, krijg er helemaal de kriebels van om er zelf ook op te kruipen.
Oei Estell, hopelijk valt het mee
Hier staat alles even stil, vrijdag is de hoefsmid geweest maar die vent heeft het goed verpestDus ik heb ze allemaal maar wat rust gegund de afgelopen dagen, even bij komen van alle stress en dan kijken we de komende week wel weer wat we gaan doen.
Duke in ieder geval nog niet.
PSvanLot schreef:Froukje schreef:Wat is iedereen weer lekker bezig, krijg er helemaal de kriebels van om er zelf ook op te kruipen.
Oei Estell, hopelijk valt het mee
Hier staat alles even stil, vrijdag is de hoefsmid geweest maar die vent heeft het goed verpestDus ik heb ze allemaal maar wat rust gegund de afgelopen dagen, even bij komen van alle stress en dan kijken we de komende week wel weer wat we gaan doen.
Geen vaste smid?