Nou Elano nog een keer afgespoten en daarna de vrachtwagen op om naar het land te gaan. Deed ie allemaal weer eens super braaf!

Nu mag hij weer lekker genieten.. Zodra hij niet meer weg gepest word en de pijn weg is..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
farahdiba46 schreef:Wat gaat het snel hier! Ik heb niet zoveel te melden, dus maar even alleen wat foto's![]()
[ [url=m/m3SXsJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/GhGCJ3.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IT2qRP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kabayo schreef:Ze zien er goed uit farahdiba!
Fijn dat het goed ging met elano
Fijn dar het de goede kant op gaat lamarxhorse!
Fenna haha die laatste foto! Geweldig
Gebit weet ik nog niet. Lijkt nu nergens last van te hebben. Misschien in het najaar en anders volgend jaar
Haha Gordy. Helemaal ingepakt
Annikoe ziet er mooi uit!
Vandaag zilver voor het eerst een vliegenkap om. Interesseerde haar niks
[ [url=m/SVbsG2.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/5WOMLN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ilayla schreef:@@Gordy18 Grappig die grote deken. Gaf ze er iets om?
@puppy1128 Fijn dat het goed gaat met Elano en zich gedroeg.
@Fennadev Je shetjes zien er goed uit. Aparte foto is het geworden zo. Grapje van het toestel.
@Lamarxhorse Groor kun je wel zeggen zo. Hij lijkt gigantisch op die foto.
@Renske_W Puzzle zal wel een goede conditie hebben al.
@farahdiba46 foto's zijn altijd leuk! Knap kleurtje.
@Kabayo makkelijk dier! Helemaal ingepakt, komt geen vlieg meer door![]()
Hier een bijzonder dagje gehad.
Eerst mijn paard zadelmak gemaakt. Dat was geen probleem. Lekker oud zadeltje er op gedaan, maakte het verder ook niet uit als er wat gebeurde.
[ [url=m/K556Kh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zijn hoeven moesten nodig bekapt worden, dus die werden na de foto gedaan worden en ik dacht dat ik een braaf paard had, maar niet met alles dus.. Hij heeft mij en de bekapper getrapt. Ik heb een dikke blauwe plek. Hij vond het echt niet grappig. Dus ik hier moet ik nog even iets op verzinnen.
_Reneee schreef:Haha dat zadelVond ie de smid eng? Die van mij was laatst ook aan het etteren hoor, maar dat is meer uitproberen volgens mij. Veel gaan oefenen, dan gaat het vanzelf beter.
Miles heeft vandaag gezwommen
[ Video ]
Mafkees liep er zo in haha. Dat wordt leuk straks onder het zadel!
Renske_W schreef:Oeps verkeerde volgorde.
Wel zadelmak nog niet hoefsmid maken.
Kan je zelf wel goed voetjes uitkrabben?
Wat gaaf Reneee!
Hier zit volgens mij geen water in de buurt waar ik met de pony's heen kan. Zou ik wel een keer willen doen.
farahdiba46 schreef:Annikoe, Missy is en kruising tinker met ???
*hoefsmid gaat hier goed nu, gelukkigheb er wel een andere voor moeten nemen en prima nu. Vorige hoefsmid was een schreeuwerd, daar werden zij, en ik ook gek van
farahdiba46 schreef:Ben niet zo'goede fotograaf maar zal eens kijken wat ik heb. Dank voor het compliment![]()
kvulden schreef:Vandaag voor het eerzt met beide paarden op pad. Een klein stukje. Ze waren wat onrustiger dan als ze alleen gaan. Nog wat onwennig de k ik. Maar het begin is er.
Wij willen ook naar het water. Maar dat is 2 a 3 km hier vandaan. Dus even de afstand op voeren. Haha[ [url=m/HTr6u0.jpg]Afbeelding[/url] ]