Yom schreef:
Voor dat geld verwacht ik op z'n minst een zinvol setje foto's in de advertentie! Gemiste kans!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Future_me schreef:Ja en eigenaren moeten ook zo eerlijk zijn te melden dat het paard een ander een vorige keer vliegles heeft gegeven.. lijkt me wel zo verstandig. Vraag me ook af hoe het zit met eigenaren, proefrijden en aansprakelijkheid. Volgens mij ben je als eigenaar flink het bokje als iemand er iets blijvends aan overhoud.. of zie ik dat verkeerd?
Yelly schreef:Unique kocht ik trouwens nadat ze eerst een paar weken bij iemand had gestaan die haar weer weg wilde doen, omdat ze al twee keer was gevallen (er af was gebokt) tijdens het rijden![]()
Terwijl Unique echt een heel eerlijk paard was. Ze heeft me er nooit af gegooid en was ook niet onberekenbaar. Af en toe wel wat druk, jolig en ze kon wel eens flink bokken, maar ze had nooit de intentie om je er af te gooien en ze gedroeg zich nooit onberekenbaarAchteraf gezien is het helemaal een paard met een topkarakter geweest, want van die rug moet ze gewoon last gehad hebben en ze heeft altijd haar best voor me gedaan, zelfs nooit geprotesteerd met opstappen en dergelijke
Yelly schreef:Unique is helaas ingeslapen, maar dat was zeker een heerlijk paard. Wel een dosis karakter en looplust, maar ook gewoon goudeerlijk en heel betrouwbaarEen heel fijne combinatie
ikke schreef:Yelly schreef:Oei, België is wel een eindje, wij komen uit Noord-Holland
Oost Vlaaderen is bij Breda de grens over. Dat zijn niet de wereldafstanden. Het is dichterbij dan Noord-Oost Groningen.......
Yelly schreef:Unique is helaas ingeslapen, maar dat was zeker een heerlijk paard. Wel een dosis karakter en looplust, maar ook gewoon goudeerlijk en heel betrouwbaarEen heel fijne combinatie
Linni_ schreef:Ik ga morgenmiddag 2 merrie's bekijken. Staan bijde op dezelfde stal. Beide 3 jaar, en beide nakomelingen van Voice. De enige 'maar' is dat ze niet heel groot zijn (1.61 en 1.62) maar ik ga ervanuit dat ze nog wel een paar cm. groeien gezien de leeftijd.. Vind ze op de foto's beide erg leuk, straks kan ik niet kiezen
Linni_ schreef:Ik ga morgenmiddag 2 merrie's bekijken. Staan bijde op dezelfde stal. Beide 3 jaar, en beide nakomelingen van Voice. De enige 'maar' is dat ze niet heel groot zijn (1.61 en 1.62) maar ik ga ervanuit dat ze nog wel een paar cm. groeien gezien de leeftijd.. Vind ze op de foto's beide erg leuk, straks kan ik niet kiezen