what's up

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EsterW schreef:Kleine update, omdat ik in deel II van dit topic nog wel eens gepost heb over mijn zoektocht en het resultaat ervan: net als Adin en Nathe heb ik wat meer moeite met mijn nieuwe aanwinst dan dat ik gedacht (gehoopt) had. Maar met bloed, zweet en tranen (beter: met kneuzingen, zweet en tranen) komen we er wel!
Ik heb haar nu vier maanden. Eigenlijk boek ik pas de laatste twee weken écht vooruitgang. Ik heb ongeveer een maand geleden ook echt een twijfelmoment gehad, vroeg me af of ik er goed aan had gedaan haar te kopen. Twijfelde enorm aan mijn eigen capaciteiten, of ik haar wel voor elkaar ging krijgen. Bij sommigen van jullie lees ik dat het wel tot een jaar geduurd heeft voordat je elkaar echt goed 'verstond'. Dan vind ik vier maanden dus nog een eitje! Kortom, ik oefenen vrolijk door met mijn aanwinst en op 't moment heb ik er weer heel veel vertrouwen in!
Somebody_ schreef:Ik ga wel kijken, maar dan wel 1 stal per dag en daarna goed douchen en alle spullen in de was. Het bespreken van een paard om te kopen, zou ik wel doen. Het betalen gebeurt toch altijd pas als een paard goedgekeurd wordt.
Somebody_ schreef:Hahaha! Ik zal een korte conclusie geven, het gaat 'm voorlopig niet worden!