Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Moep schreef:Seven schreef:Wat leuk moep dat je helemaal verliefd bent
Duimen dat ze door de keuring komt, ga je de cornage na laren kijken?
Ze is nog niet lang geleden rontgen helemaal goedgekeurd door een best wel goede kliniek, dus ik laat haar niet rontgen overkeuren. Maar sowieso een normale klinische keuring en evt aanvullend als het echt nodig is.
Maar haar cornage heb ik eerlijk gezegd bijna niks van gemerkt. Als je langs de lange zijde van de bak staat en ze galloppeerd aan de overkant, dan hoor je haar niet eens. En natuurlijk is simpelgezegd de prijs er ook naar. Dus voor nu vertrouw ik het wel. In mijn opinie(los van het feit dat ik dr heel leuk vind) is het een ontzettend goed paard voor weinig geld met eigenlijk een bijna niet aanwezig 'gebrek'
Maar als het nodig is laat ik het wel bekijken
Babootje schreef:StalNollie schreef:Dat is best wel ingrijpend hoor kijken naar de Cornage dit gaat van binnen uit... En de prijs is er ook na. Nee ik zou het niet zo spannend vinden.
Welnee dat doen ze met een bronchoscopie. En je hoeft maar tot de stembanden. Zo ingrijpend is dat niet.
MyWishMax schreef:Wij kregen dat ooit gratis bij een keuring toen we het hele pakket namen zowatklinisch, normale röntgen van benen, maar ook hals en rug. Vond het zeker niet ingrijpend, ja ze krijgen een roesje, maar dag krijgen ze voor de foto's ook al. Zelfs zonder foto's kan ik hoop ingrijpendere dingen bedenken.
Dat is het risico van 1 met cornage verkopen. Dan willen mensen toch vaak na laten kijken, wat alleen maar verstandig is
ruitje schreef:Ik heb meerdere malen longbloeiers een scope erin zien krijgen 30 min tot een uur na de arbeid en die leven ook nog. Daar zou ik mij nou echt 0 zorgen om maken.
Wij zijn trouwens geslaagd voor een nieuw koerspaard. 3 jarige, nu eerst 24/7 in het land gegooid, kijken of we nog wat kunnen verbeteren. Geluk is dat ze op een koersbaan stond. Wij zijn niet zulke harde trainers, maar kunnen vaak wel verbeteren op management.
We zullen het maar een karakteristiek dravershoofd noemen
[ Afbeelding ]
Lukasje schreef:Oh sorry, een bruintje met karakterkop dan!
Mm ja toch wel, ik denk dat dat ook normaal is dat je gaat vergelijken. En verschillen zijn er sowieso want ze hebben allemaal hun eigen karaktertje. In begin focus ik me mss te hard op de verschillen om dan na verloop van tijd ze juist ook te waarderen.