Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
petraaken schreef:Vraagje. rij jij altijd met oornetjes op bij Sam? Wat is de reden daarvan? Op wedstrijd kan ik het nog begrijpen maar ook in je gewone trainingen en lessen bij Chris kan ik niet volgen.
pien_2010 schreef:Wat nodig is dat is nodig. Klaar. Doe je goed. Je kent je eigen paard het beste.
Ik heb nooit oor netjes nodig gehad. Polie had een dekentje nodig en die ik kreeg ik geleend van een stalgenootje. Ik vond het zo gek een merens met een dekentje, maar ze had een hele dunne huid en het gewoon heel erg koud. Ik mocht er een paar dagen aan wennen en de deken dus blijven lenen, en de stal had vooral veel lol dat ik er zo iedere keer om moest lachen, maar ze had het gewoon de eerste twee jaar in Nederland nodig. Ze kwam uit Zuid Frankrijk. Daarna was het goed. Ik kreeg van iemand die gestopt was met rijden, zelfs een inrijdeken, een zweetdekentje, een regendeken, een staldeken. Polie heeft het allemaal gebruikt. Chico alleen toen hij koliek had waaraan hij helaas ook dood ging, want hij had het koud en Hercule toen hij dressuurpaard was, om de vacht tegen te houden na het scheren.
Ik heb genoten van je filmpjes meis. Jullie werken hard!