Pablo tegen Marloes: "Als jij nou effe je ding doet, doe ik een dutje. Ik hoor het wel als je klaar bent".
Toch gaat er iets mis zo te zien: moeders staat op de grond foto's te maken van haar en andermans kroost op diverse eigen en leenpaarden. 't Is net een stoelendans, maar dan anders ...
Een derde eigen paard staat nu nog even op een laag pitje, maar die komt er zeker. Als we in rustiger vaarwater zitten. Nu we Pablo erbij hebben merk ik dat het qua werk eigenlijk helemaal niet zoveel scheelt. Of er nu 2 of 3 staan. Enige waar ik wat langer mee bezig ben is de stal, voor de rest veranderd er weinig. En Pablo is best netjes in zijn stal, dus dat scheelt ook nog een hoop.
Vandaag weer eens met een andere ros op pad geweest
Verwacht nog wel een foto van jou David en Marloes samen aan rijden zijn
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-20 07:06
Maflinger_S schreef:
O, ik dacht roze.
Haha het is een Kawasaki. Die moet eigenlijk groen. Heb hiervoor wel een zwarte met roze gehad! Die was ook erg gaaf. En had fluoriserend roze velgen!
Zal eens kijken of ik binnenkort samen met David en loes op de foto kan met paard
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-20 20:35
Vandaag weer lekker met de paardjes bezig geweest.
Tekst van FB: Vanmiddag zijn David en Marloes lekker bezig geweest met Nick. Eerst mocht David rijden. Hij heeft het draven weer geoefend. Het was al even geleden dat hij gereden had, maar pakte het zo weer op! En zelfs een drafje over de hindernis. Nadat David uitgestapt had, mocht Marloes. Ondertussen haalde David wat lekkers op, een bakje noodles! Vanaf Nick zijn rug at Marloes haar noodles in het zonnetje. Na het tussendoortje was het tijd om te gaan springen. Ze was lekker fanatiek en Nick ook. "Galop!" En daar gingen ze. Na 3 keer een de sprong gemaakt te hebben, vond ik het een goed moment om te stoppen. Belonen, zadel eraf en uitstappen maar. En als echte afsluiter nog samen zonder zadel op Nick, wat een lol! En wat een braaf paard!
Wat een heerlijke relaxte foto's. Dat Nick momenteel de topper is, is duidelijk maar wat fijn om te zien dat Blikkie ook nog steeds aandacht krijgt en dat helemaal leuk vindt.
Wel een beetje vol op dat blok, met al die kontjes.
Oh, dat zou zo verdrietig zijn! (Ik dacht trouwens altijd dat het om Het Roessingh in Enschede ging, maar het is dus Oldenzaal.)
Heb een kleine donatie gedaan. Overigens zijn er regelingen die het iets kunnen verlichten begrijp ik, heeft de manege contact met de branchevereniging (en dan denk ik de FNRS, niet de FPG) over de mogelijkheden, of met andere maneges over hoe ze het aanpakken? (Juist ook met maneges waar je geen concurrentie van kunt hebben, dus verder uit de buurt, is het misschien best interessant om te sparren.)
Gaat inderdaad om de manege in Oldenzaal. Wat lief dat je een kleine donatie hebt gedaan! Ik hoop zo dat de manege het overleefd. De mensen met een beperking die daar komen leven er echt elke keer weer naar toe! Ze worden daar zo blij bij de paarden. Betere therapie bestaat niet.
Chasey
Geplaatst door de TopicStarter: 24-04-20 07:56
Gisteren een fijne rit met Nick gemaakt. Daan en de kinders waren ook gezellig mee! Terwijl Daan en de kinderen bij de vistrappetjes aan het spelen waren, ging ik met Nick even 'los'. Lekker in volle galop over de zandweg. Ff de beentjes strekken.
Na de galop, kwamen Nick en ik weer terug bij de rest.
We besloten het water in te gaan! En zie: (ff op de video klikken).
Tekst van FB: Vandaag met Nick het water in gegaan. Met in gedachten James, ons zeepaard. Want zwemmen was hélemaal ons ding. Gisteren was de dag dat James al weer 4 jaar uit ons leven is. Maar er is een ontzettend lieve Haflinger voor terug gekomen, Nick! Soms een held op sokken , maar altijd lief! En vandaag... vandaag is Nick begonnen om in James voetsporen te treden, want langzaam aan begint ook Nick een zeepaard te worden! Nog wel met een hoop spanning, maar hij doet het wél! Het was een mooi moment!
Gaaf zeg! Mijn nieuwe aanwinst (nou ja, hij is nog op proef) heet ook James... Volgens mij heeft hij er qua karakter ook echt wat van weg. Die hebben we gisteren ook het water in laten gaan in het natuurgebied hier achter, vond ie prachtig Paarden en water kunnen echt zo leuk zijn!