Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gordy18 schreef:Ach arme Elano, maar een echte man-icure geven na de castratie,
Mooi weitje zo fennadev! Lief die twee!
Was wel erg heet vandaag ja, heb Nesprit eerst maar even afgesponsd en daarna even gewandeld, ze was super braaf en vond het eigenlijk wel gezellig haha
[ [url=m/Akl6gU.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Reneee schreef:Ze zijn allemaal zo knap![]()
Succes met de castratie van Elano! Hopelijk knapt ie snel op.
Miles doet de laatste tijd niks anders dan brabbelenHet is nogal een vocaal paard haha.
[ Video ]
puppy1128 schreef:Gordy18 schreef:Ach arme Elano, maar een echte man-icure geven na de castratie,
Mooi weitje zo fennadev! Lief die twee!
Was wel erg heet vandaag ja, heb Nesprit eerst maar even afgesponsd en daarna even gewandeld, ze was super braaf en vond het eigenlijk wel gezellig haha
[ [url=m/Akl6gU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Wat een geweldig koppie zit daar op zeg!
...
Nou meneer is vandaag gecastreerd. Zou rond 12 uur gebeuren. Nou uiteindelijk maar uit stal gehaald om te laten grazen aan de hand.. Uiteindelijk na 5 uur aangekomen, gelukkig.. Daarna ging het vrij vlot. Roesje, vast maken, verdoving en snijden.
Hij was echt heel braaf, castreur vond hem ook heel lief en fijn. Hij zag mij natuurlijk staan met hem. Nou ik zat met mijn zus te appen, hij had toch alleen oog op het gras.
Kon hem ook gelijk zonder moeite of 'discussie' weer terug mee naar stal nemen. Hij was vandaag écht braaf.
Meneer liet ook van alles zien en vertelde veel. Erg interessant.
Dus het zit erop, vanaf vandaag mag hij door het leven als een ruin.
Hij mocht nog even afscheid nemen van zijn ballen. Hij wist niet wat het was.. Hoezo nieuwsgierig..
[ Afbeelding ]
Dus daar zijn we in ieder geval vanaf.
Morgen samen met mams maar naar stal.