Vond je ontspannen proef echt zo netjes

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Marinke_ schreef:Wacht maar af Jill doet nu mooi ervaring op en straks met Enzos gaat ze iedereen voorbij![]()
En wat is Graaf een boef zeg! Haha!
vur schreef:Helemaal eerlijk is dat niet vind ik, die opmerking over voorbeenzwaaiers. De kwaliteit van de beweging telt gewoon mee in de dressuur en als een andere combinatie een beter bewegend paard heeft, krijgt ie meer punten (als beiden geen fouten maken en technisch goed rijden). En onder beter bewegen versta ik ook een paard dat losser en meer door zijn lichaam beweegt.
Jiill_ schreef:Ik moet wel zeggen dat ik me er verder niet heel druk over kan maken, omdat dat alleen maar zonde van je energie is en je je beter op jezelf kan focussen. Daarnaast ben ik wel blij dat ik mijn paard technisch vrijwel helemaal in orde moet hebben om een redelijke score te rijden, daar ben ik wel goed van gaan rijden!
Hij is zoals hij is, daar moet je het beste van maken samen. Aan die staart kan ik ook gewoon echt helemaal niks doen, ik rij met kindersporen, raak hem amper aan en aan de voorkant heb ik hem helemaal van de hand![]()
Maar vur ik ben het wel met je eens, maar ik neem aan dat jij het er ook wel mee eens bent dat het stuk wat bij je tussen haakjes staat niet altijd tot uiting komt.