[centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:22

Wat ik overigens al jaaaren een prachtige merrie vind is Unique Dancer, van Horsemoments op bokt. Helaas niet te koop, anders had ik t wel geweten :))

Ik ga nog eens even op SH neuzen. De merrie die Nicole me stuurde is overigens ook een gaaf dier! :j
Eens zien of ik een aantal paarden bij elkaar zou kunnen plannen voor bezichtiging, zou makkelijk zijn aangezien de meeste merries in de onderste helft van NL staan, toch bijna allemaal even ver weg van frl :P

Nicole

Pletje123 schreef:
Korte termijnvisie: het moet vlug vlug :)

Het hoeft niet perse, je hebt ook paarden die wel eens de benen willen nemen en dan heb je gewoon net wat meer op in te praten..
Meestal is het niet nodig maar gewoon fijne veilige gevoel voor je zelf

UltimOo

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:23

Faline schreef:
Wat ik overigens al jaaaren een prachtige merrie vind is Unique Dancer, van Horsemoments op bokt. Helaas niet te koop, anders had ik t wel geweten :))

Ik ga nog eens even op SH neuzen. De merrie die Nicole me stuurde is overigens ook een gaaf dier! :j
Eens zien of ik een aantal paarden bij elkaar zou kunnen plannen voor bezichtiging, zou makkelijk zijn aangezien de meeste merries in de onderste helft van NL staan, toch bijna allemaal even ver weg van frl :P

Die merrie die ik stuurde staat idd ook onderin NDL :P

amarial

Re: [centraal] Een nieuw paard kopen Deel XII

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:28

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:30

Steentje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:31

Ik ben heel benieuwd of het paard dat Fleurtje op het oog had vandaag klinisch is goedgekeurd. :j

amarial

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:31

Nicole schreef:
amarial schreef:

Als ik toch zo lief schattig dochtertje had <3 Hahah als ik later ooit kinderen krijg worden ze denk ik veeeelste veel verwend :')

Gewoon geen kinderen nemen _O-

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:34

amarial schreef:
Nicole schreef:

Als ik toch zo lief schattig dochtertje had <3 Hahah als ik later ooit kinderen krijg worden ze denk ik veeeelste veel verwend :')

Gewoon geen kinderen nemen _O-

Ik heb nooit echt een ouder gehad die me in de sport ondersteunde om maar zo te zeggen.. Moest altijd veel gezeur vooraf komen als ik naar wedstrijden wou/kon..
Haha ik vind het alleen maar leuk als ik zo meid/jonge had die het helemaal geweldig vond.. Laat ik dan maar zeggen dat mijn kind dan mijn hobby word en al het geld heen gaat _O-

sj33k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:45

sj33k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:46

Nicole schreef:
amarial schreef:

Ik heb een dochter van 9 die nu drie jaar rijdt, ik ga snel bokt afsluiten voordat ze 'm ziet. Wat is 'ie gaaf!!

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 16:50

sj33k schreef:
Nicole schreef:

Ik heb een dochter van 9 die nu drie jaar rijdt, ik ga snel bokt afsluiten voordat ze 'm ziet. Wat is 'ie gaaf!!

Valkjes en Palomino's blijven een zwaak hebben en dan ook van de onwijs schattige welsh oortjes <3

AAHH koop op, kunnen wij nog mooi genieten van hem op bokt <<) Kom ik nog zeker eens foto's maken :D

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:05

Nicole schreef:
Pletje123 schreef:
Korte termijnvisie: het moet vlug vlug :)

Het hoeft niet perse, je hebt ook paarden die wel eens de benen willen nemen en dan heb je gewoon net wat meer op in te praten..

Heb je de video bekeken? Ik zie een paard wat in de houding gedrukt wordt, totaal niet op lengte wordt gereden en zich daardoor vast houdt in het lichaam.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:17

Pletje123 schreef:
Nicole schreef:

Heb je de video bekeken? Ik zie een paard wat in de houding gedrukt wordt, totaal niet op lengte wordt gereden en zich daardoor vast houdt in het lichaam.

Ja filmpje gezien, maar ik bedoel over algemeen dat niet elke ruiter het voor vlug vlug bedoelt..
Hoe dat filmpje het gebruikt ben ik ook absoluut niet mee eens 8)7

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:21

Standfoto die ik kreeg: Deze foto is ongeveer een jaar geleden ze is nu voller stond er bij
Wat vinden jullie er van?

Afbeelding

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 17:22

Wat heeft ze behaald op de keuring ?

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:25

Ze is ster :j

betadine

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:26

Ik vind ze heel knap. De ruglijn en stand ziet er goed uit. Ga je gaan kijken ?

SophievdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:28

Geen gekke merrie Faline :) Het is niet mijn type, maar ik vind het geen raar dier.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-12 17:32

Vind dr ook niet te verkeerd, tis ook niet mijn type wat iellig maar verder vind ik dr niet verkeerd ogen.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:33

blijf erbij die ik je stuurde mooier vind :Y)

UltimOo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:39

sj33k schreef:
UltimOo schreef:
@nicole er staat nu een filmpje op YouTube van die stoere Krack C die ik ken :)

http://www.youtube.com/watch?v=ay2e2SU-d1k&sns=em

Prachtig paard !! <3 weet je de vraagprijs ook?

Nee, heb wel eventueel het telefoon nummer van de eigenaar voor je :)

sj33k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:52

Nicole schreef:
Valkjes en Palomino's blijven een zwaak hebben en dan ook van de onwijs schattige welsh oortjes <3

AAHH koop op, kunnen wij nog mooi genieten van hem op bokt <<) Kom ik nog zeker eens foto's maken :D

hihihihi je moest eens weten hoe graag ik dat diep in mijn hart wel zou willen. Maar ja die geldboom op dat landgoed hè...

Ik lees op dit forum mee omdat ik zelf een paard zoek. Helaas, helaas ben ik 1.78m en dus veel te groot voor ponies anders zou ik wel iets zoeken waar ik samen met mijn dochtertje op kan rijden.

Nicole

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 17:55

sj33k schreef:
Nicole schreef:

hihihihi je moest eens weten hoe graag ik dat diep in mijn hart wel zou willen. Maar ja die geldboom op dat landgoed hè...

Ik lees op dit forum mee omdat ik zelf een paard zoek. Helaas, helaas ben ik 1.78m en dus veel te groot voor ponies anders zou ik wel iets zoeken waar ik samen met mijn dochtertje op kan rijden.

Kijk ik ben maar 1.59 en je mag natuurlijk altijd even bij mij brengen voor in training O:)
Ik zal nooit groter worden kan altijd pony blijven hobbelen.. Al zou ik gerust een paar mooie lange benen willen hebben dat ik op die grote mooie paarden kan rijden

Youko

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-12 18:29

Ik volg even, niet als koper maar als verkoper ;) (van een Uphill x Flemmingh). Tezijnertijd dan, heb het idee dat niemand een groen paard wilt.